2021-02-24, 00:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Vet inte om jag tror på henne. Låter överdrivet imo. Kanske har hon hört nåt, men jag hade också kunnat säga så om jag gick förbi.
Det är ju vägg runt utegården, och sen ett mellanrum, och sen ett inhängnat område. Så de har alltså klättrat över stängelset, inte bara gått förbi området.
2021-02-24, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Samma sak förra året. Tv4-produktion inte filma rökare och inte ha ren sprit med. Tyvärr.

Men varför? De har ingen public service?
2021-02-24, 00:04
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är ju vägg runt utegården, och sen ett mellanrum, och sen ett inhängnat område. Så de har alltså klättrat över stängelset, inte bara gått förbi området.
Ja, men Katti kan ju överdriva med. De kan ju rört sig utanför stängslet. Hon känns som en sån som kan överdriva. Alternativt höra fel.
2021-02-24, 00:06
Medlem
Blaisens avatar
Kan inte sooova! Creepy om Kattis hade rätt. Det timade ju med att BB släckte ner huset helt så något är det.

Nu hörde vi att Luis tröttnade på Simons snyltande på hans grejer, fullt förståeligt men det blir inte jättetydligt när det skämtas hela tiden.
2021-02-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Ja, men Katti kan ju överdriva med. De kan ju rört sig utanför stängslet. Hon känns som en sån som kan överdriva. Alternativt höra fel.

Alternativt hallucinera
2021-02-24, 00:08
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSvea
Men varför? De har ingen public service?
Sen tv4 tog över har det varit så. Det räknas som "familjeunderhållning", som farmen, talang , idol. Enda anledningen att det visas på kanal 7 är för att de ska kunna supa och ha barnförbjudet. (Men ingen ren sprit) inte heller sjunga på låtar som är kommersiella, prata märken på kläder eller smink. Allt är mer eller mindre såå mycket B än det var när kanal 5 sände BB.
Senast redigerad av Dukanva85 2021-02-24 kl. 00:12.
2021-02-24, 00:11
Medlem
xrlpyts avatar
Hade varit kul att följa med Steph och Simon på utegården nu.. se vad de pratar om.
2021-02-24, 00:13
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hade varit kul att följa med Steph och Simon på utegården nu.. se vad de pratar om.
Visst bytte de från badrumskameran till utegårdsksmeran förra året när våren kom? Förstår inte den från början egentligen, händer ingenting framför speglarna på toaletterna om man jämför med utgången
2021-02-24, 00:14
Medlem
Citat:
Sen tv4 tog över har det varit så. Det räknas som "familjeunderhållning", som farmen, talang , idol. Enda anledningen att det visas på kanal 7 är för att de ska kunna supa och ha barnförbjudet. (Men ingen ren sprit) inte heller sjunga på låtar som är konversiella, prata märken på kläder eller smink. Allt är mer eller mindre såå mycket B än det var när kanal 5 sände BB.

Men alltså jag minns 2011 när tv400? hade det? Helt gääälet med gurkan och hon som var transexuel.
2021-02-24, 00:16
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Men alltså jag minns 2011 när tv400? hade det? Helt gääälet med gurkan och hon som var transexuel.
Ja eller när alex och Peter var med i samma veva som Kitty, de fick in helrör med sprit och dunkade loss till musik som var inne just då! Saknar den tiden.
2021-02-24, 00:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Visst bytte de från badrumskameran till utegårdsksmeran förra året när våren kom? Förstår inte den från början egentligen, händer ingenting framför speglarna på toaletterna om man jämför med utgången
Ja, något sånt, minns inte riktigt, men vi fick ju utegångskamera efter ett tag.
2021-02-24, 00:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det var på kanal 5, med Gurkan, Peter, Sara, Simon.. Martin.. det var samma säsong som Rickard fick pyskos tidigt och fick lämna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in