Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Ja du Grodan en dag av lugn var det inte mycket som hände mer än en korre som tog spriten, Sedan var det väl mest gäspa sig igenom det hela och att Luis hade monolog sin världsvana trogen....Vad tror du händer i morgon månne???Joel ska väl ha på dräkten ännu gissar man.....
Godkväll Putte, jag blir alltid glad när du är på!
Jag kommer att vara helt ärlig nu; jag har inte tittat på BB lika mycket idag som jag normalt gör. Förr om åren skippade jag t.o.m Champions League i direktsändning utan kikade på den i efterhand, för att inte missa något av BB. Något måste ha blivit fel känns det som. Jag har inte samma sug. Men absolut inte p.g.a konceptet utan själva innehållet och det bedrövliga sättet som TV4 vårdar denna diamant. Med ett enkelt ord: Boring.
Absolut inga heliga regler efferföljs, man höftar helt enkelt både straffen och uppdragen. Och då pratar jag inte bara om dagens ekorre utan helheten. Folk gör helt enkelt som de vill. Man hör endast "Detta är Big Brother.... så här är det förbjudet att göra....typ. Det funkar i typ en timme så kommer det igen och igen och igen och igen och igen. Men inget händer. Tragiskt.
Vilka deltagare sedan. Har egentligen inte problem med någon (utan du vet med vem) men de saknar balls. Luis får hålla på och pissa ur sig babbel, Eritrea likaså, osv. Visst jag förstår att alla helst vill ha det som vid lägerelden med scouterna. Men inga balls. Med handen på hjärtat saknar jag Amilia, fasen vad skönt hon kunde ryta ifrån, eller Jullan. Olga drog igång Partyn med Patsy när han var kvar. Visst har festerna varit riktigt kul men tiden däremellan är ju att titta på färg som torkar. Inga balls alltså.
Jag vet verkligen inte om bara en enda ny deltagare kan förändra så mycket, det krävs nog fyra, fem till. Känslan är att jag redan känner alla och de är tråkiga under slötiden. Alltså väljer jag annat att kika på.
Hoppas dock att du finner det mer underhållande.
.