2021-02-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Luis håll käft!! Vilken blåst jävla snubbe. Han har inte lärt sig mycket här i livet, trots sina snart 50 år.

Känns så skönt att det finns någon här inne som känner samma HAT mot flåsmongot. Har nog inte känt så stark irritation mot okänd tv-människa någonsin. Funderar över hur man på bästa sätt skulle kunna få honom att må riktigt, riktigt dåligt. (Blir typ rädd för mig själv när jag skriver såhär) 😂

Mvh trolljägarnas nästa target
2021-02-23, 22:42
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Känns så skönt att det finns någon här inne som känner samma HAT mot flåsmongot. Har nog inte känt så stark irritation mot okänd tv-människa någonsin. Funderar över hur man på bästa sätt skulle kunna få honom att må riktigt, riktigt dåligt. (Blir typ rädd för mig själv när jag skriver såhär) 😂

lol
2021-02-23, 22:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det där är ju en ren osanning när det gäller Luis och Simons relation. Skulle klockrent passa in på Amilia Stapelfeldt dock.

Om du nu följer experimentet ytterst sporadiskt, hur kan du ha missat att Simon är konstant äcklig, ohyfsad och är helt medveten om det själv? Att Luis skakar på huvudet och fnyser är inte en förolämpning när Simon sprutar bröstmjölk på golvet och smetar in det med sina nakna fötter.

Med det sagt, jag gillar båda 2. Speciellt tillsammans.

Jag gillar deras banter, nackdelen är att ibland menar Luis allvar men det blir svårt att veta när det oftast är på skämt.
Skrattar gott åt dem ibland.

Lilla Nardos kommer undan med att säga åt Pedram att söka hjälp för att inte "hamna i konsekvenser"
2021-02-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

ta dina 0 inlägg å far åt helvete luis är flashbacks gubbe som ska till final detta året
2021-02-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
En dyngrak Pedram sa till Tess att hon är "pryd" för att hon inte vill sova med honom och sa dessutom att det är "en ära" för henne att få sova med honom, vilket gjorde Tess irriterad.

Tack för svar. Edit: Såg nu att du hittade på, hade inte förvånat mig. Tyckte dock delen med eksem var lite märklig lol.

Märkligt ändå att det inte blev en större grej av det, vilken normal tjej utanför huset hade låtit en sånt grisigt beteende passera i princip obemärkt förbi? Pedram har iallafall visat sitt sanna "jag" en gång för alla, han ska ut först.

Pedram en riktig studiobandit haha
2021-02-23, 22:44
Medlem
HatarIslams avatar
Vänta lite nu. Har Therese suttit där vid Pedo hela tiden? Även när han pratade om hur arg han kan bli, "ser svart" osv?
2021-02-23, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Verkligen, det blir x10 när hon är lite lullig också, det var smärtsamt i öronen igår.

jaaa!!! Hon är snäll men visar tendenser till att vilja vara bossen (fler därinne som tävlar om den rollen men folk verkar missa hur bossig hon är för att hon är skön) och styra o ställa..Typ som när de skulle leka "jag har aldrig" så skulle hon berätta en lek som hon och hennes kompisar brukade köra som minsann "var mycket roligare", som blev så påtvingad o dog ut ganska fort...
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-02-23 kl. 22:49.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Han tror att han är en utomjording och går och väntar på att ”dom ska hämta mig”. Han säger något om detta i sin videopresentationen, och antyder hela tiden om att han ”väntar på dem” och liknande. Läskig!

Och han jobbar med ungdomar och är familjehem?
Men får tro vad man vill men kanske inte ventilera det hur som helst?
Medlem
Dukanva85s avatar
Förstår att det är svårt för många härinne och därinne att förstå sig på louis sarkasm och ironi när man använder samma tonläge precis hela tiden.
2021-02-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Vänta lite nu. Har Therese suttit där vid Pedo hela tiden? Även när han pratade om hur arg han kan bli, "ser svart" osv?

hon hjälpte judith i käket ett tag så vet inte vad hon hörde men tror hon hörde just den delen men ej säker
2021-02-23, 22:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tyckte hennes täcke ser väldigt platt ut bara

Såg en arm sticka fram under täcket i sovrummet för någon timme sen, i övrigt var sängen väldigt platt.
2021-02-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Bara Huset del 2 finns nu i apparna

Jo det dök upp efter en kvart typ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in