2021-02-23, 22:35
Medlem
xrlpyts avatar
Alla förstår vad Pedram vill säga, men de vill få honom att säga det rakt ut. "Mannen det blir KAOS, jag slår ner allt och allt, jag BLIR FUCKING RAMBO MANNEN..!"

I själva verket är nog blackouten han pratar om när han själv blir knockad som en liten bitch.

edit: Vill förtydliga att han alltså inte sa citatet ovan, det var bara vad jag föreställde mig skulle komma ut om han talade öppet
Senast redigerad av xrlpyt 2021-02-23 kl. 22:38.
2021-02-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Sa han inte till Jesper i husbilen att han hade gjort slut med sin tjej 3 dagar innan? Sen när han kom in i huset var de helt plötsligt ihop igen.

Alltså han pratade om det igår och några månader innan han skulle in så gjorde dem slut men sen blev dem tydligen ihop strax innan han skulle in, nåt sånt var det iallafall
2021-02-23, 22:36
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
peddot har ju fortfarande nte svarat på luis fråga han bara myttar

Japp, en äkta mytoman och allt dokumenteras.
2021-02-23, 22:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är mycket möjligt att jag missat något i deras relation, jag följer trots allt detta experiment ytterst sporadiskt. Men att förolämpa någon i grupp men vara trevlig privat är väl enbart tråkigt maktspel. Vad är underhållande med det?

Givetvis bryr sig inte Simon. Varför skulle han?

Det där är ju en ren osanning när det gäller Luis och Simons relation. Skulle klockrent passa in på Amilia Stapelfeldt dock.

Om du nu följer experimentet ytterst sporadiskt, hur kan du ha missat att Simon är konstant äcklig, ohyfsad och är helt medveten om det själv? Att Luis skakar på huvudet och fnyser är inte en förolämpning när Simon sprutar bröstmjölk på golvet och smetar in det med sina nakna fötter.

Med det sagt, jag gillar båda 2. Speciellt tillsammans.
Medlem
HatarIslams avatar
Kul för det IT-företaget som funderar på att anställa Pedo som IT-konsult. Att ha en så labil person med superkort stubin till att bruka våld bland de anställda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Jaså? Det visste jag inte.

Aa, han pratar om henne lite då och då.. när Jesper grät för att han saknade sin flickvän så sa Pontus att han också saknar sin flickvän
Medlem
Luis: såhär, såhär, såhär.... Bla bla bla... Såhär såhär såhär... Bla bla bla 🙄🙄🙄🙄
2021-02-23, 22:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
En potentiell framtida kvinnomördare helt klart.

Jag är glad att du släppt sargen och insett vem den sanna Tishko är i huset. Jävla ursäkt att man ser svart och inget minns.

Nöt på lite mer Luis så får du snart se. Blicken svartare och svartare.
2021-02-23, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Exakt så känner jag med, hon verkar vara en jättesnäll tjej men hennes utläggningar om saker blir otroligt långrandiga...

Verkligen, det blir x10 när hon är lite lullig också, det var smärtsamt i öronen igår.
Medlem
Killthepoors avatar
När Louis väl tagit tråden så släpper han den fan aldrig, jävlar vad han snackar.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag är glad att du släppt sargen och insett vem den sanna Tishko är i huset. Jävla ursäkt att man ser svart och inget minns.

Nöt på lite mer Luis så får du snart se. Blicken svartare och svartare.

Yes, Pedo verkar vara långt värre än Joel. Har dock inte släppt min misstänksamhet mot Joel.
2021-02-23, 22:40
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad är det Luis menar med att inte vara människa för att han är asexuell? Att han är annorlunda?
Han tror att han är en utomjording och går och väntar på att ”dom ska hämta mig”. Han säger något om detta i sin videopresentationen, och antyder hela tiden om att han ”väntar på dem” och liknande. Läskig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in