2021-02-23, 22:20
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
God kväll på er!

Någon som har hört om Tess och Pedram har pratat något idag angående nattens händelse?

Vad hände?
2021-02-23, 22:21
Medlem
Jaha, har det hänt nåt kul i huset idag? Eller samma tråkiga skräp
2021-02-23, 22:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annalise-Keating
Där är väl isåfall skillnaden mellan dig (och möjligtvis resten av huset) och mig för jag tycker inte att hans kommentarer är det minsta underhållande.

Och det är helt okej! För egen del så känns det nästan ännu bättre att skratta åt Luis jokes när jag vet att det finns folk som du, som inte förstår dem.

Kolla på hans presentation vetja! Så kanske du lyckas plussa ihop 1 och 1.
2021-02-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Jaha, har det hänt nåt kul i huset idag? Eller samma tråkiga skräp

har ändå varit Gladiatorkamp som var rätt underhållande, de kom in med alkohol och tog bort den under freeze. Ganska bra dag för att vara en vanlig tråkig vardag.
2021-02-23, 22:23
Avslutad
Dom två första Bara Huset avsnitten är endast en halvtimme långa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nu är psykologerna i tråden igen.
Det är ju precis tvärtom - Luis vet att Simon förstår och har en distans till sitt egna OMOGNA (som f.ö är jävligt underhållande) beteende. Det är därför Luis använder den hårda sarkasmen mot honom.

I jämförelse kan du se på hur Luis bemöter t.ex Joel, som är för dum för att förstå sig på sarkasmen. Han är enbart snäll mot honom.
Det är mycket möjligt att jag missat något i deras relation, jag följer trots allt detta experiment ytterst sporadiskt. Men att förolämpa någon i grupp men vara trevlig privat är väl enbart tråkigt maktspel. Vad är underhållande med det?

Givetvis bryr sig inte Simon. Varför skulle han?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Vad hände?

Exakt vad hände inatt
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
God kväll på er!

Någon som har hört om Tess och Pedram har pratat något idag angående nattens händelse?

Dom pratade ut innan, Therese bad om ursäkt för att hon inte ville sova ihop men hittade på en ursäkt som var vag. Något om att hon hade eksem samt ej vill utveckla känslor för någon inne i huset.
2021-02-23, 22:24
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram beskriver en meteor/meteorit, men Luis börjar babbla om att det var en portal till en annan dimension...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
har ändå varit Gladiatorkamp som var rätt underhållande, de kom in med alkohol och tog bort den under freeze. Ganska bra dag för att vara en vanlig tråkig vardag.

Ok tack!
Medlem
Här är förövrigt det pedram berättade om när han var ute och körde och de lyste upp i några sekunder, var också med om det.
Länk: https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-om-mystiskt-ljussken-over-sverige/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Dom pratade ut innan, Therese bad om ursäkt för att hon inte ville sova ihop men hittade på en ursäkt som var vag. Något om att hon hade eksem samt ej vill utveckla känslor för någon inne i huset.

ja och pedram sa han bara skojade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in