2021-02-23, 22:09
Medlem
xrlpyts avatar
Vad sitter Emelie själv i poolhuset för?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Jag tror det är Ponne, av någon anledning.

Fast han har en flickvän, tror inte Therese skulle ”få upp ögonen” för någon i ett förhållande :/
Medlem
HatarIslams avatar
Luis är en vidrig person, och då har jag helt utelämnat utsidan.
2021-02-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annalise-Keating
Om jag var Simons mamma (som de pratar mycket om) och såg liven hade jag blivit så ledsen av att höra alla Luis kommentarer om honom. De sägs verkligen med en sån nedvärderande underton
Det värsta är att han tror att Simon inte förstår. Simon är förmodligen bra mycket smartare än Luis som bara är en dryg översittare.
2021-02-23, 22:11
Medlem
xrlpyts avatar
Oskulden Nardos kommenterar Simons förhållande där han och tjejen inte hade sex de två senaste åren: "Antingen pratar man om det eller så gör man slut."

Uh-huh..?
2021-02-23, 22:12
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annalise-Keating
Om jag var Simons mamma (som de pratar mycket om) och såg liven hade jag blivit så ledsen av att höra alla Luis kommentarer om honom. De sägs verkligen med en sån nedvärderande underton
När man hör dem prata ensamma så förstår man att de gillar varandra. Jag tror att Luis gillar Simon.
2021-02-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det värsta är att han tror att Simon inte förstår. Simon är förmodligen bra mycket smartare än Luis som bara är en dryg översittare.

Jag är bara förvånad över att ingen säger emot Luis eller ens snackar lite skit om honom för jag går i taket här hemma. Det brinner till i mig varje gång han säger något som jag skulle uppfatta som elakt
2021-02-23, 22:13
Medlem
Jag behöver vatten.

Gå o hämta det då tjockis
2021-02-23, 22:13
Medlem
HatarIslams avatar
Hittade en bild på Luis från tiden innan BB-huset.

https://www.sciencenewsforstudents.org/wp-content/uploads/2019/11/elephant-seal-1-647x450.jpg
2021-02-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
När man hör dem prata ensamma så förstår man att de gillar varandra. Jag tror att Luis gillar Simon.

Fast det tycker inte jag spelar någon roll, jag tycker inte man kan säga vad som helst med ursäkten att "han förstår vad jag menar", "han vet att jag skojar", det är så våran relation ser ut"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag tippar på simon eller emelie

Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Skräll, man drar på live stream och Judith sitter och pratar om hur hårt hennes liv varit.

Kul TV, vill jag se tragisk skit koller jag på Dr.phil förutom att det är bättre TV.

Exakt så känner jag med, hon verkar vara en jättesnäll tjej men hennes utläggningar om saker blir otroligt långrandiga...
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag

Nu är psykologerna i tråden igen.
Det är ju precis tvärtom - Luis vet att Simon förstår och har en distans till sitt egna OMOGNA (som f.ö är jävligt underhållande) beteende. Det är därför Luis använder den hårda sarkasmen mot honom.

I jämförelse kan du se på hur Luis bemöter t.ex Joel, som är för dum för att förstå sig på sarkasmen. Han är enbart snäll mot honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in