Bara jag som befarar att Therese till slut kommer ge efter för Pedo och sova med honom?
Har sett vissa småsaker hos henne som ev. avslöjat det, om man sätter ihop allt...
Nä, Therese känns som en bra kvinna som vet vad hon vill och har sina gränser. Och hon sa nej till honom igår, och man vet sedan länge att den riktiga sanningen kommer alltid fram på fyllan
Det där med två fingrar i halsen och spotta i munnen var väl Pedrams bidrag under "jag har aldrig"? Jag hörde det inte (hade ljudet från en annan kamera på) och jag såg inte om han drack.. men det är ju en sjuk grej att ta upp även i "jag har aldrig" om man väntar sig att någon ska dricka då!
Varför skickar dom in brev så tidigt om det ändå inte är tävling förrän 2 timmar senare? Hade man ju kunnat dragit till gymmet och affären under den här väntan
Fan, håller redan på bli BB-skadad..
Jag kan ta det lite längre fram när jag känner mig mer trygg i min teori. Hoppas jag har fel.
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, Therese känns som en bra kvinna som vet vad hon vill och har sina gränser. Och hon sa nej till honom igår, och man vet sedan länge att den riktiga sanningen kommer alltid fram på fyllan
Jodå, jag ser också det men jag hoppas bara att det håller i sig och att hon inte begår ett misstag.
Det där med två fingrar i halsen och spotta i munnen var väl Pedrams bidrag under "jag har aldrig"? Jag hörde det inte (hade ljudet från en annan kamera på) och jag såg inte om han drack.. men det är ju en sjuk grej att ta upp även i "jag har aldrig" om man väntar sig att någon ska dricka då!
Han har en skev bild av kvinnor och hur en man ska bete sig. Jag har sagt det tidigare, sånt kommer från förnedrings- och våldsporr. Han är skadad.
Jag kan ta det lite längre fram när jag känner mig mer trygg i min teori. Hoppas jag har fel.
Jodå, jag ser också det men jag hoppas bara att det håller i sig och att hon inte begår ett misstag.
En som jag inte trodde heller skulle ligga i huset men som jag börjar tveka lite på nu är Emelie. Är hon kvar i huset om säg ungefär en månad. Då tror jag nog att hon trillar dit
Han drack givetvis då han förmodligen bara ville flexa sin dom i hopp om att det ska nå Tess men ja helt sjukt, Kattis korsfästsex skapade åtminstone lite skratt.