2021-02-23, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu när dom ändå har blivit ganska sammansvetsade vill jag att produktionen bara kastar in en granat. Som sprider osämja, ilska, tvivel och osäkerhet på varandra

finns bara en snubbe för det jobbet börjar på R
2021-02-23, 13:06
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Joel är mitt absoluta hatobjekt iallafall, han hoppas och tror verkligen att kameran alltid ska ha honom i fokus för att få med hans pajasfasoner. Hans falska jargong lyser igenom emellanåt när han visar sin tomma riktigt otäcka blick med.

Tack för den perfekta beskrivningen. Jag måste byta kamera så fort han är i fokus, fruktansvärd personlighet
2021-02-23, 13:07
Medlem
Är det bara jag som stör mig mest på tönten pontus? Snälla hur fan skär han tomaterna komigen. Han brände alla sina brorar hos mig när han gång på gång drar på sig offerkoftan trots att han alltid är fullkomligt medveten om vad han sysslar med. Usch på den stilen, klarar inte av honom!!
2021-02-23, 13:09
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Han sa också typ "Du är pryd om du inte sover med mig" eller liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Han blev dissad och kunde inte acceptera det, så han började tjafsa om det och i kombination med fylla och massa negerslang så gjorde han bort sig.

Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Innan han gav sig på Therese så berättade han för andra i huset hur han gillar att trycka ner fingrar i halsen på kvinnor medan han har sex med dom och spotta dom i halsen eller ansiktet, osäker hur han formulerade sig.

Vi förstår att han får idéerna från förnedrings- och våldsporr. Han kan vara beroende och skadad av skiten.

När han blev full så skulle han lägga in en stöt på Therese. Kallade henne pryd för att hon inte ville ligga bredvid honom: "Det SKA vara en ära för DIG att ligga med MIG" sade han på ett äckligt sätt. Ungefär som att hon var en av hororna i våldsporren han är så besatt av.

Det var mycket mer än så men fler får lägga till saker, eller rätta mig om jag formulerat mig fel nånstans.

Längsta flercitatet men vill bara tacka er alla för att ha rätt ut detta och tillfört mer info!
Låter ju helsjukt för fan, men kan bli rätt underhållande ändå....Beroende på hur det artar sig såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
finns bara en snubbe för det jobbet börjar på R

Nej för fan inte Rodney
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad är det med hans uppsyn som är vidrig? Och hur yttrar sig hans uppsyn?

Uppsyn = ansiktsuttryck, min.
Hans försök att se förmer eller sarkastisk ut går förlorad iom att hans dubbelhaka förlorar mot tyngdlagen så tungan fladdrar i det öppna gapet och i hans sista ansträngning höjer han på ögonbrynen och läspflåsar fram sina floskler.
Tål honom inte.
2021-02-23, 13:10
Medlem
HatarIslams avatar
Bara jag som befarar att Therese till slut kommer ge efter för Pedo och sova med honom?

Har sett vissa småsaker hos henne som ev. avslöjat det, om man sätter ihop allt...
2021-02-23, 13:10
Medlem
Dukanva85s avatar
Jag hade dvdn från när Ulrika vann, när Peter och alex showade. Den dvdn har jag inte kvar men i extramaterialet fanns det en 45 minuter lång rolig sammanfattning från huset när Adam Alsing kommenterar och lägger på röster. Jag hittar inte det någonstans på Youtube, men det kanske heter något annat? Någon som minns detta, det var sjukt roligt.
2021-02-23, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Bara jag som befarar att Therese till slut kommer ge efter för Pedo och sova med honom?

Har sett vissa saker hos henne som ev. avslöjat det...

som vilka saker då? men ja jag tror också som dig
2021-02-23, 13:12
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
hon saknar helt personlighet. så himla tråkig! har hon sagt eller gjort någonting roligt sedan hon klev in i huset???
Inte en endaste gång.
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Hon är en av de vettigaste i huset. Men skittråkig att kolla på när hon valt att hålla alla på en armlängds avstånd. Får fan ta och visa sin pattar så kanske hon klarar sig lite längre i tävlingen
Absolut! Hon är väl en av få som jag skulle kunna umgås med på utsidan, hon är vettig, smart, snygg, en helt vanlig tjej helt enkelt. Men hon passar verkligen inte i ett BB hus. Jag kräver inte att alla ska vara pruttkuddar och studsbollar men man bör åtminstone ha någon slags utstickande personlighet/karaktär.
2021-02-23, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Emelie har nu blivit botad från sin bisexuella läggning och söker bara efter killar

Oherre.

När såg man det och jag undrar p g a att jag missade det
2021-02-23, 13:13
Medlem
Jaha där ser man. Joel är alltså gipsy från Kosovo. Mergim är väl också Kosovoalban men inte ziggo som Joel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in