2021-02-23, 11:06
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Hahaha samma här, älskar hur han aldrig slutar prata med han. Viskar i micken "joel joel joel"

Det är så jävla bra
2021-02-23, 11:06
Medlem
HatarIslams avatar
När kan man börja rösta ut folk?
2021-02-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos tog det som en champ. Riktigt kul att se faktiskt. De blev överlyckliga över att ingen åkte ut. Pedros raggade på Tess. Tess flippade på Pedros. Enligt Pedros är han "The game" och allt går enligt plan.

Just det. Emelie kom ut som bisexuell med....

Typ så.

Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hon hanterade det rätt så bra tycker jag. Ingen Amilia precis.

Emelie kom ut som bi och sa att nu kan hon vara sig själv. Svårt o tro att hon är bi dock

Pedram sliskade sig och sa till Therese att hon borde vara ärad att sova med honom
Tack hörrni<3

Låter inte som att jag missade ASmycket ändå? Och lite otippat ändå att Nardos tog elstötsdräkten så bra haha. Hon kanske inte är så himla gnällig och uptight som man (jag) tänker!
2021-02-23, 11:08
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tack hörrni<3

Låter inte som att jag missade ASmycket ändå? Och lite otippat ändå att Nardos tog elstötsdräkten så bra haha. Hon kanske inte är så himla gnällig och uptight som man (jag) tänker!

Fast det Pedo gjorde mot Therese var grovt. Mycket intressant att se hur fucked up i huvudet han är, lilla Tishko.
2021-02-23, 11:08
Medlem
Jag stör mig mer och mer på Luis.
Han vet allt och kan allt. Säger åt folk hyr dom ska bete sig. Hur dom ska laga mat. Hur dom inte ska laga mat.
HOPPPPPPAS HAN RYKER ILLA KVICKT
2021-02-23, 11:10
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Fast det Pedo gjorde mot Therese var grovt. Mycket intressant att se hur fucked up i huvudet han är, lilla Tishko.

Japp, blev riktigt äcklad av hans beteende.
2021-02-23, 11:11
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Definitivt. Han ÄR ju "The Game"! Han vet precis vad han gör. Detta blev ju tydligt igår.

Så pinsamt, riktig incel kommentar. Vem säger så ens? Kanske är vanligare bland yngre män iof. Vad vet jag. börjar bli till åren
2021-02-23, 11:13
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Så pinsamt, riktig incel kommentar. Vem säger så ens? Kanske är vanligare bland yngre män iof. Vad vet jag. börjar bli till åren

Ja visst är det? Han blev sjukt kränkt när Tess sade ifrån igår dock. Tittade inte ens på henne efter det först. Som ett stort barn som inte får godiset i affären. Tror hans image fick sig en törn där.
2021-02-23, 11:13
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam

Jag känner att jag måste veta mer om det här för att få en bild av det, detta är ju intressant!
Var det att han sa att hon skulle vara ärad av att sova med honom eller var det mer?
Hur sa han det, alltså på vilket sätt, typ skämtsamt eller hur la han fram det?
2021-02-23, 11:15
Medlem
Varför har Joel på sig elstötsdräkten ist för nardos?
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag känner att jag måste veta mer om det här för att få en bild av det, detta är ju intressant!
Var det att han sa att hon skulle vara ärad av att sova med honom eller var det mer?

Han sa också typ "Du är pryd om du inte sover med mig" eller liknande.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Han blev dissad och kunde inte acceptera det, så han började tjafsa om det och i kombination med fylla och massa negerslang så gjorde han bort sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in