2021-02-23, 11:17
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag känner att jag måste veta mer om det här för att få en bild av det, detta är ju intressant!
Var det att han sa att hon skulle vara ärad av att sova med honom eller var det mer?
Hur sa han det, alltså på vilket sätt, typ skämtsamt eller hur la han fram det?

Innan han gav sig på Therese så berättade han för andra i huset hur han gillar att trycka ner fingrar i halsen på kvinnor medan han har sex med dom och spotta dom i halsen eller ansiktet, osäker hur han formulerade sig.

Vi förstår att han får idéerna från förnedrings- och våldsporr. Han kan vara beroende och skadad av skiten.

När han blev full så skulle han lägga in en stöt på Therese. Kallade henne pryd för att hon inte ville ligga bredvid honom: "Det SKA vara en ära för DIG att ligga med MIG" sade han på ett äckligt sätt. Ungefär som att hon var en av hororna i våldsporren han är så besatt av.

Det var mycket mer än så men fler får lägga till saker, eller rätta mig om jag formulerat mig fel nånstans.
2021-02-23, 11:19
Medlem
Pedram försöker använda någon typ av teknik känns det som, han försöker typ lägga över det på Tess att det är hennes fel att det blev som det blev osv.
Medlem
klart tönten peddot skyllde ifrån sig å gav tess skulden

"jag skojade bara"
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Han blev dissad och kunde inte acceptera det, så han började tjafsa om det och i kombination med fylla och massa negerslang så gjorde han bort sig.

Jag vill att han ska stanna kvar i spelet. Det är underhållande att se honom gräva sig djupare. Han måste känna sig förödmjukad. Tänk vad hans polare i orten tycker om detta. Han känner säkert press på sig. Att han måste "prestera" på kvinnofronten. Speciellt när han gick in som en "casanova" lmao

Om vi ger det några veckor så kommer det förvärras och brisera. Inuti honom finns en Tishko som vill ut.
2021-02-23, 11:21
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Innan han gav sig på Therese så berättade han för andra i huset hur han gillar att trycka ner fingrar i halsen på kvinnor medan han har sex med dom och spotta dom i halsen eller ansiktet, osäker hur han formulerade sig.

Vi förstår att han får idéerna från förnedrings- och våldsporr. Han kan vara beroende och skadad av skiten.

När han blev full så skulle han lägga in en stöt på Therese. Kallade henne pryd för att hon inte ville ligga bredvid honom: "Det SKA vara en ära för DIG att ligga med MIG" sade han på ett äckligt sätt. Ungefär som att hon var en av hororna i våldsporren han är så besatt av.

Det var mycket mer än så men fler får lägga till saker, eller rätta mig om jag formulerat mig fel nånstans.

Helt ärligt så tror jag porrskadade unga män är vanligare än vad vi tror. Inte enbart Sverige utan globalt. Rekommenderar alla att sluta kolla på porr. Nu uppfattas jag säkert som en tönt. Men det är min åsikt. Det är skadligt.
2021-02-23, 11:22
Medlem
Gladiatorerna ikväll. Hoppas hon dö snygga som är programledare för Lyxfällan kommer in och brottar ner alla
2021-02-23, 11:23
Medlem
Paladins avatar
Poolkameran skiter i att filma poolen. Tess kommer in - Poolkameran zoomar in och följer Tess.
2021-02-23, 11:25
Medlem
Fan va kattis slösar på vattnet i badrummet. Borstar tänderna och låter det ösa på.
2021-02-23, 11:25
Medlem
Nu ska han ligga och spana på brudarna när dem badar ockspå
2021-02-23, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Nu ska han ligga och spana på brudarna när dem badar ockspå

jävla slemmis är han
2021-02-23, 11:28
Medlem
Chandler Bings avatar
Ta ut loui, fan vad han bossar runt, är på Simon hela tiden för minsta lilla bl.a Jag hade lackat direkt!
2021-02-23, 11:28
Medlem
Behöver inte Nardos ha på sig dräkten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in