Citat:
Det är ändå vanligt i dag att män med särskilda böjelser, drogliberaler, vanliga svenska kvinnor osv. är kritiska till islam för att de upplever "män med stenåldersvärderingar" som ett hot mot deras livsstil. Finns en hel skock sådana typer bara på FB.Fredrik Ekelund har tidigare kritiserat islam i några sammanhang, naturligtvis inte utifrån några andra grunder än att islam inte är tillräckligt liberalt, och jag antar att även det var meriterande för att få jobbet. Det verkar ha varit Thomas Gür som plockade in honom; Ekelund nämnde i en intervju att han kände Gür sedan tidigare. Men hela redaktionen verkar i och för sig älska sin hustransa. Här Arpi:
Han länkar till en text Ekelund skrev 2006 om förakt för etniska svenskar. I texten varnar Ekelund för vad som kan hända om man inte tar itu med "integrationen": "då kan Sverigedemokraterna redan nu inteckna ännu fler mandat i nästa val, både kommunalt och i riksdagen". Arpi är impad över att Ekelund redan 2006 varnade för svenskfientligheten, men det var ju inte det han var tidig med utan med att försöka etablera en falsk opposition. 15 år senare driver han samma frågor som låtsaskärring i Bulletin.
Här hittas Ekelunds text från 2006. Man hittar även uppföljande texter på samma ämne, det var tydligen någon sorts efterbliven debatt där olika sossebetongrövar, bland annat Olle Svenning, angrep honom.
Han länkar till en text Ekelund skrev 2006 om förakt för etniska svenskar. I texten varnar Ekelund för vad som kan hända om man inte tar itu med "integrationen": "då kan Sverigedemokraterna redan nu inteckna ännu fler mandat i nästa val, både kommunalt och i riksdagen". Arpi är impad över att Ekelund redan 2006 varnade för svenskfientligheten, men det var ju inte det han var tidig med utan med att försöka etablera en falsk opposition. 15 år senare driver han samma frågor som låtsaskärring i Bulletin.
Här hittas Ekelunds text från 2006. Man hittar även uppföljande texter på samma ämne, det var tydligen någon sorts efterbliven debatt där olika sossebetongrövar, bland annat Olle Svenning, angrep honom.
Kan väl passa på och påpeka att jag inte har några problem med vare sig Motpol eller Nordfront eftersom jag läser det mesta, men det måste ju finnas något för alla. Borgare med akut beröringsskräck förtjänar något bättre än Bulletin om det är en frizon de vill ha.