2021-02-23, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Klippet med bråket mellan Perdam och Tess som är upplagt på 4play var lite tamt.

Enligt kommentarerna härinne var det mycket mer som sades. T.ex. sa väl Perdam något i stil med att "Det är en ära att sova med mig". Sen blev han kallad till bikten också.

Är det före eller efter TV4-klippet utspelas som bråket spårade ur mer?

Det var innan, sen fick Pedram gå till bikten och Tess gick ut, när hon kom in satt Pedram och pratade med Ponne och skröt om att han är "the game". Sen började de tjafset som lagts upp på TV4.

Innan det kunde man höra en del, men Big Brother sänkte såklart mickarna. Men ja, Pedram sa att det ska va en ära för henne att sova med honom m.m.
2021-02-23, 15:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Big brother Sverige 2021 supportergrupp

Där är ju alla ortenbabbar poppis.
2021-02-23, 15:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det är hon värd, då hon klarade uppdraget så bra igår.😀😀😀😀🙈🙈
En tens apparat på 1 volt och hon skriker i plågor. Låt oss bara medge att vi har olika syn på straff respektive uppdrag.
2021-02-23, 15:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Klippet med bråket mellan Perdam och Tess som är upplagt på 4play var lite tamt.

Enligt kommentarerna härinne var det mycket mer som sades. T.ex. sa väl Perdam något i stil med att "Det är en ära att sova med mig". Sen blev han kallad till bikten också.

Är det före eller efter TV4-klippet utspelas som bråket spårade ur mer?

Klippet utspelar sig efter att Tess och Pedram hade tjafsat en lång stund, sen hade Tess gått ut med flera andra som skulle röka, och när de kom in igen börjar klippet. Jag vet inte om det kom med när Simon lyfte upp Tess på bänken och typ kramade om henne och de pratade en stund, och man kunde höra Pedram säga "det där är bara taktik, det där är game, jag kan allt om det" - dvs i hans värld försökte Tess göra honom svartsjuk..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast jag ulkar inte lika mycket som för Eritrea. Nu kommer hon bossa loss för hon är safe. Ändå vill majoriteten få ut henne med röven först.

Ser inga likheter med Amilia faktiskt. Absolut jobbig som fan, men det blir inte lika farligt när hon inte leker överlägsen. Ger allt på tävlingar och utmaningar, går knappast att säga om Amilia Bara se skillnaden i hur dom hanterade stötarna igår.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Älskar jargongen mellan Simon och Luis! 100 ggr bättre bromance än mellan Pontus och Jesper.
Håller med, den är rolig!
2021-02-23, 15:50
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Är det någon som är lik Amilia i huset nu är det väl ändå jag-vet-bäst-Luis

Håller med
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Hade det blivit bra matcher i bäst av 5 - Pansar vs Jesper?
Pansar: ”På grund av corona får jag inte gå upp och slå på dem, tyvärr! Så jäkla synd, jag hade velat mosa dem där tunna sparrisarna och äta dem till frukost”
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En tens apparat på 1 volt och hon skriker i plågor. Låt oss bara medge att vi har olika syn på straff respektive uppdrag.
😀 men hon grät iaf inte.
2021-02-23, 15:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ser inga likheter med Amilia faktiskt. Absolut jobbig som fan, men det blir inte lika farligt när hon inte leker överlägsen. Ger allt på tävlingar och utmaningar, går knappast att säga om Amilia Bara se skillnaden i hur dom hanterade stötarna igår.

Jag ser heller inga likheter. Amilia hade brains. Jag underströk endast ett irritationsmoment och att Eritrea saknar allt en kugge behöver.
2021-02-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Det jag gjorde därför jag blir less på att hon får så lite stötar 😂

Folk drack och åt hela tiden men bb sparade duktigt in på stötarna igår. Hon verkade helt oberörd det jag såg iallafall. Skillnad på Amilia som skrek som en stucken gris och grinade.😂
2021-02-23, 15:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
😀 men hon grät iaf inte.
Det hade inte Amilia heller på 1 volt. Eritrea påstår att hon aldrig visar känslor
Vem lipade i soffan igår kväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in