2021-02-23, 10:52
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Typiskt DC att filma Joel. Bytte till vardagsrummet.

Samma här, det är svårare för mig att se på honom än vad det var med Amilia
2021-02-23, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Fy fan vad B!

Hon hade dock redan tagit av sig dräkten när hon fick te över sig så det var inte orsaken, hon var klar med den.
2021-02-23, 10:56
Medlem
Nu tror Pedram snart att han kan ha trekant med emelie och judith
2021-02-23, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Nu tror Pedram snart att han kan ha trekant med emelie och judith

han tror säkert tess ska komma trånande
2021-02-23, 11:01
Medlem
Haha jag lyckades missa hela veckofinalen och festen och kvällen GENERELLT igår. Vad skedde?

Såg i periferin att Nardos hade på sig elstötsdräkten i typ en kvart? Hur hanterade hon det?
Hur reagerade de på att ingen åkte ut och att Judith och Emelie spytt i tv i onödan haha?

Plz enlighten me
Medlem
simon: kan jag klippa mina tånaglar

jesper:visst men bara om du lägger dem i soffan sen liggandes bredvid luis
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han tror säkert tess ska komma trånande

Definitivt. Han ÄR ju "The Game"! Han vet precis vad han gör. Detta blev ju tydligt igår.
2021-02-23, 11:02
Medlem
HatarIslams avatar
Hahah Simon får mig att skratta högt.
2021-02-23, 11:03
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha jag lyckades missa hela veckofinalen och festen och kvällen GENERELLT igår. Vad skedde?

Såg i periferin att Nardos hade på sig elstötsdräkten i typ en kvart? Hur hanterade hon det?
Hur reagerade de på att ingen åkte ut och att Judith och Emelie spytt i tv i onödan haha?

Plz enlighten me

Nardos tog det som en champ. Riktigt kul att se faktiskt. De blev överlyckliga över att ingen åkte ut. Pedros raggade på Tess. Tess flippade på Pedros. Enligt Pedros är han "The game" och allt går enligt plan.

Just det. Emelie kom ut som bisexuell med....

Typ så.
2021-02-23, 11:03
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Plz enlighten me

Hon hanterade det rätt så bra tycker jag. Ingen Amilia precis.

Emelie kom ut som bi och sa att nu kan hon vara sig själv. Svårt o tro att hon är bi dock

Pedram sliskade sig och sa till Therese att hon borde vara ärad att sova med honom
2021-02-23, 11:04
Medlem
Genialiskt av BB att sätta "när Simon pratar med Joel" som en av triggerna.

Det är det enda sättet att kunna lista ut en av triggerna på för att Simon är allvarligt den enda som helhjärtat försöker lista ut vad stötarna kommer ifrån. Alla andra är tråkiga precis som igår och bara ligger i soffan och skämtar bort alltihop.

Eloge till Simon som faktiskt gör det som är tänkt med denna "straff/uppdrag" resten kommer bara att bry sig när de själva har dräkten på sig.
2021-02-23, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Hahah Simon får mig att skratta högt.
Hahaha samma här, älskar hur han aldrig slutar prata med han. Viskar i micken "joel joel joel"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in