Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
Varför tjatar du om det här hela tiden? Han var tvungen att välja sida och valde den som inte gjort något fel. HD. Det är hans ensak. Enligt vad han visste så valde SD att stanna hos HD. Skulle JG då välja LWs sida? Varför?
Jag skriver likaväl om HDs beteende som intresserar mig.
Tittar om det finns mönster och om hon medverkar till att alliera sig av nån anledning?
✔️Hon är avundsjuk på att SD, LW och JG har roligt ihop. Hon blir vän med JG, får leka med honom och de blir så tighta då otroheten uppdagas via att H har samlat bevis.
De allierar sig om syndabocken från våren 2017.
✔️Hon gör en SD. Ligger med JS som gift, cachar med nyfunnen vän och ljuger för SD.
✔️ Hon tycker LW trakasserar, förföljer henne. Hon vill inte se henne, tycker hon ska försvinna. LW presenteras som sjuk, läskig - framställer henne så instabil att man aldrig vet vad hon kan ta sig till och H tycker hon ska flytta.
Ändå flyttar hon så nära det går.
✔️ Hon stoltserade då Beholder tog kontakt, att hon också minsann kunde attrahera män.
Det var lite extra krydda i det hela, han hade ju ett fling med LW.
Nu ska jag titta på Sillen. Han kände LW i 3 år innan och "Under sommaren/hösten 2017 fick Lena och J mer kontakt."
... och sen inledde H sin relation med honom på Allhelgona - 17 då de "ömsesidigt klickande."
HD säger (om sig själv) på Viber till JS att han fick nåt mycket bättre än LW.
Han har kvävt henne med sin kärlek men sett till deras porrhistorik på Viber så dög han rätt länge innan hon upptäckte det?
"Han blev för mycket på, jag blev kvävd av hans känslor, han älskade mig ... eller älskade? Uttry ... jo han kanske har sagt det en gång. Men det är jag inte säker på, men han kvävde mig, han ville för mycket."
JS själv är medveten om att det eg var SD hon var ute efter:
"Under våren 20 I 8 var det Hannas dröm, om än kanske ouppnåelig, att leva med Stefan."
Så hon ville till USA och fira halva livet ihop, att de skulle återförenas.
Du kanske vet om det finns nån konversation mellan JS och LW i FUP och kan hjälpa mig?
"J har haft kontakt med Lena på olika event, facebook och messanger. De har även loggat geocash tillsammans."