Är det inte att det är två stycken gårdskämpar som påverkar hans vänner så att säga?
[/quote]
Antagligen är det så. Jag hoppas verkligen att Philip tänker taktiskt nu och gör allt för att försöka få bort Daniel. Jag orkar inte med sådana personer som honom, han är alldeles för självgod och saknar helt ödmjukhet.
Titta bara på grejen med Karin, det vände rätt snabbt där.
Henrik hoppar alltså av Torpet. Modigt och starkt att prioritera den personliga hälsan över chansen att vinna en halv miljon kronor. Men det är inte säkert att han hade spenderat de pengarna till personliga ändamål om han hade vunnit.
Senast redigerad av Heymid 2021-02-22 kl. 20:40.
Alltid samma visa. När dom får foto från nära och kära börjar dom böla. Dom har efter nåra veckor helt uppslukats av främlingar och skapat en ny värld. När brev kommer till kolonin kommer chocken att ďom faktiskt har familj utanför.
Kan bara hålla med. Höll honom som en favorit och var säker på att han skulle stå i finalen. Vad i helvete..
Håller med.
Var min favorit också.
Tyckte han verkade kunnig och stabil.
Men med sin motivering till avhoppet verkar han inte fullt lika stabil.
Synd med sådana avhoppare som stjäl en plats för någon mer uthållig presumtiv deltagare.
Håller med.
Var min favorit också.
Tyckte han verkade kunnig och stabil.
Men med sin motivering till avhoppet verkar han inte fullt lika stabil.
Synd med sådana avhoppare som stjäl en plats för någon mer uthållig presumtiv deltagare.
Behöver inte använda spoiler-taggen längre då programmet sänts i TV.