Citat:
Det jag inte gillar med svarta killen är att han kommer med hot så fort nån sätter han som kämpe...som igår.."du vet vad som väntar". Hade jag varit den valda storbonden hade ja blivit vansinnig. Han körde samma stuk mot Daniel när Daniel valde honom. Sjukt beteende, någon skall liksom väljas. Sedan har svarta mannen en enorm tur. Han hade rykt igår om de varit frågesport... istället blir de mjölkning...
Phillip-Lloyd har väldigt lätt för att lära sig kunskap och har pluggat Bondepraktikan hela tiden enligt Daniel tror jag det var som sa i halvtid - så han hade nog INTE rykt. Sedan tränar han fysiken väldigt mycket privat och det verkar folk ha glömt bort och han är mycket vältränad - den grabben är en vinnare! Att mjölka är en konst som inte alla har förvärvat dock verkar han ha lite svårt att uppskatta vikten på bröd och det är lite lustigt då han är bagare till yrket.
Lyssnade på en LIVE igår kväll på Instagram med honom och Wincent och då visade det sig att P-L blev bagare av en slump (alltså inte så kunnig på vikter som en skolad bagare brukar vara) på ett medelstort bageri på Coop och det kanske är därför han inte kunde vikten på bröden tidigare i ett avsnitt - men bakar gör han tydligen både bröd och bullar/kakor. Tränar gör han efter jobbet då han slutar skapligt tidigt på dagen
Ja "hoten" han uttrycker verkar vara tomma hot och det kommer han nog att få igen av någon på Farmen om han skulle förlora någon tävling - men att det skulle vara sjukt beteende kan jag inte hålla med om för det gör de flesta av deltagarna: pratar om vedergällning och att de minsann blir sårade etc. om de blir valda!