2021-02-22, 19:28
Medlem
HatarIslams avatar
Nard Dog är tyst nu. Smådeppig över utröstningen.
Medlem
ATTENTION PLEASE

Möjlig deltagare: Hanna Widerstedt

Hon kom hem till Sverige halvåret innan förra BB. La upp några videos på youtube varav den sista i april där hon säger hon måste vara tyst 1 år typ för att något kommer hända då.

Förhoppningsvis har hon sett på BB 2020 och blivit taggad och ansökt. Och då fått chansen att vara med i nästa säsong!

Jag bara hoppas på att så är fallet Tror en spicad Hanna Widerstedt i huset inte kan slå fel.
Medlem
Zingo2s avatar
Strorom är 80 % inte 90 % som Pedram säger.
Senast redigerad av Zingo2 2021-02-22 kl. 19:35.
Medlem
Kul ändå att de snackade Daft Punks musik och konserter iom att de gick ut idag med att de lagt hjälmarna på hyllan nu. Sorglig dag, kul sammanträffande.
2021-02-22, 19:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Det där trosorna tess har på sig är lätt bra mycket skönare och snyggare än string.
Häller med👍
2021-02-22, 19:29
Medlem
Addebooii88s avatar
Haha Jesper tappade från 60k till 11k följare på insta för han bodde i Thailand i cirka 1 år. Troligt..
2021-02-22, 19:30
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Sorgligt verkligen - SORGLIGT, att tjejerna ska betraktas utöver deras kroppar. En "fin" (enl en man/samhället) kropp går att fixa hur lätt som helt som en tjej. Däremot en fin personlighet eller fina drag och hur man är som person - det går inte att fejka ihop några månader innan man vet att man ska direktsändas i TV. Snälla vakna. Är verkligen denna typ av tjej (Therese) idealet? Njae. Känns väldigt ytligt om hon skulle gå vidare - hon är helt och hållet fel person på fel plats - blir offended för minsta lilla sak. Hej och hå lets gå

Oj, du är tjej, va?
Det finns väl inga tjejer på FB?

Håller med om att det är helt bananas att dessa trasiga, vilsna, ytliga brudar med tatuerade bryn, 1kg smink, botox i halva ansiktet, fillers i läpparna, plastpattar, lösfransar blir förebilder för alla tjejer som tittar i sitt instagramflöde och tror att det är sådär man ”ska” se ut. När man har jobbet i en app så lägger man såklart bara ut det finaste och hur trasiga de är visas såklart aldrig utåt.
2021-02-22, 19:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
ATTENTION PLEASE

Möjlig deltagare: Hanna Widerstedt

Hon kom hem till Sverige halvåret innan förra BB. La upp några videos på youtube varav den sista i april där hon säger hon måste vara tyst 1 år typ för att något kommer hända då.

Förhoppningsvis har hon sett på BB 2020 och blivit taggad och ansökt. Och då fått chansen att vara med i nästa säsong!

Jag bara hoppas på att så är fallet Tror en spicad Hanna Widerstedt i huset inte kan slå fel.

Svårt att tro det. Men det vore fasen rent guld.
2021-02-22, 19:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hon sa ju också att hon INTE var intressrad

att man tycker nån är snygg behöver inte betyda att man kommer knulla med dem

Eller hur! Blir galen på flashbacksanningar! My god! Tess dras till män med intensiva ögon och mörka drag, det stämmer in på Pedram men han attraherar henne inte det minsta. Han är nog både för omogen och ung för henne.
2021-02-22, 19:36
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt, vafan gör Jesper och Pontus i huset? Tillför nada idag.
2021-02-22, 19:37
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eller hur! Blir galen på flashbacksanningar! My god! Tess dras till män med intensiva ögon och mörka drag, det stämmer in på Pedram men han attraherar henne inte det minsta. Han är nog både för omogen och ung för henne.

Exakt!
Det var precis det hon sa.
Theresesesese: ”Ingen här är min typ, men om jag måste välja så är det Pedram”

Det är ju alltid en början, när det pirrar till i bäret så vet vi åt vilket håll hon kommer gå
2021-02-22, 19:38
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prisbasbelopp
Igår spekulerade deltagarna om hur många som tittade på programmet. De gissade på en miljon människor. Så idag jag tog reda på det och tänkte att det kanske finns fler intresserade.

Vanlig tv:
15/2: 140k
16/2: 74k
17/2: 65k
18/2: 70k
19/2: 59k
20/2: 59k
21/2: 92k

Kommentar: premiären lockade fler än som orkar följa dagligen. Troligtvis kommer kvällens sändning ligga på drygt 100k tittare.

Cmore/tv4 play (starter, ej tittare):
Ep1: 3,8k
Ep2: 4,3k
Ep3: 3,8k
Ep4: 4,8k
Ep5: 10k
Ep6: 21k
Ep7: 21k

Kommentar: detta mäter antal starter. Pausar man så kan en person stå för flera starter. Detta säger inte så mycket om antal tittare eftersom flera kan sitta framför samma skärm. Stort uppsving i tittning de senaste dagarna. Men ganska få onlinetittare över lag.

Directors cut:
Totalt antal starter hela första veckan: 156k (22k per dag i snitt).
Snitt tittartid: 12 min

Många med cmore har nog varit nyfikna och startat liven för att se hur den ser ur. Men den genomsnittliga tittningen är låg så många har nog tittat väldigt kort. Detta är antal starter och växlar man kamera kan samma person stå för flera starter. Så antalet livetittare är troligtvis ganska lågt.

Hittills ser det ut som att 150-200k personer följer BB i någon mån. Antalet hängivna är nog snarare ca 15-20k

Edit: jag såg nu att mättiden för directors cut bara var för 3 dagar så Snittsiffran per dag är snarare 52k starter
Fasiken vad intressant, tack! Flopp för andra året i rad, precis som väntat!
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
MEN HUUUUUUUUUUUUUUU-UUR? Hade ni velat dela säng/rum med honom? Fy vad ofräscht. Trodde faktiskt folk här hade lite mer hygieniskt tänk. Jag må vara "ny" men jag har läst flashback i 20 år.
Ursäkta men hade du kollat förra året hade du vetat att Sami duschade mest av alla deltagare. Gasig måhända men ren var han fan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in