2021-02-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partajjare
Luis är så jävla passive aggressive just nu, blir fan förbannad

fotfarande dem driver
2021-02-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fotfarande dem driver
Jag tror han är seriös fast gör det till skämt, han säger ju inget positivt när han inte är där
2021-02-22, 18:52
Medlem
Zingo2s avatar
Tess har ju inte ens stringtrosor.☹️
2021-02-22, 18:52
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Någon här frågade något i stil med vart hittar man dessa dårar som vill vara med i BB?

Är det bara jag som tycker att alla dessa människor är helt vanliga? Alltså dom är precis så konstig som vi alla är. Tanken på att människor är "normala" och "onormala" är ett så konstigt sätt att se på människor? Dom enda som är "normala" är människor vi nyss träffat och inte vet något om. Vem är normal liksom? Alla balanserar vi på gränsen till vansinne, mer eller mindre.

Men det som gör BB intressant (enligt mig) är att alla här är totalt normala människor. Men det som skiljer dem från majoriteten är att dom nu ställer upp i ett program som innebär publik förödmjukelse och skam. Det är kul att kolla på förnedrings tv
2021-02-22, 18:53
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2

Det är 2021 nu. String är mer.... 1991.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Exakt han var kung i huset. Han må vara en loser utanför men han ägde BB-20. Jag är så glad för hans skull att han blev kvitt sina skulder och fick en chans att börja om. Sen vad han vill göra med den chansen skiter jag fullständigt i Är väl amerikanare som gillar happy endings

Kung i huset? Hur..? usch patetiskt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Någon här frågade något i stil med vart hittar man dessa dårar som vill vara med i BB?

Är det bara jag som tycker att alla dessa människor är helt vanliga? Alltså dom är precis så konstig som vi alla är. Tanken på att människor är "normala" och "onormala" är ett så konstigt sätt att se på människor? Dom enda som är "normala" är människor vi nyss träffat och inte vet något om. Vem är normal liksom? Alla balanserar vi på gränsen till vansinne, mer eller mindre.

Men det som gör BB intressant (enligt mig) är att alla här är totalt normala människor. Men det som skiljer dem från majoriteten är att dom nu ställer upp i ett program som innebär publik förödmjukelse och skam. Det är kul att kolla på förnedrings tv

Ingen har väl påstått något annat. Men en hel del har varit synliga tidigare i en del media.
2021-02-22, 18:54
Medlem
Citat:
En hel del? Hur tänker du? Han gick väl in i huset i februari och satt i karantän innan, så hur länge tror du han jobbade innan? Jag tror inte han jobbade ngt efter, men det vet jag iofs inte, men det vet väl du?
Rättning: Det fanns ingen covid-19restriktion då BB startade säsongen 2020. Och det var som först 12 mars restriktioner blev i Sverige. Så nej, han jobbade som lastbilschaffis och satt ej i karantän innan han gick in i huset. 👍
Medlem
Zingo2s avatar
Simon och Luis är för härliga ihop.👍 Ingen mobbing där, som vissa vill ha det till.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Det där trosorna tess har på sig är lätt bra mycket skönare och snyggare än string.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Såg att ni hade skrivit lite om tittarsiffrorna. Var det inte Luis som igår satt, trött och flåsig i soffan och plötsligt sa "tänk att 1 miljon ser det här" ungefär som att 1 miljon människor satt och kollade på honom just då. Jag började asgarva.

Har han duschat än?
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:

Katti kör troslöst, iallafall när hon delar säng med sin nya kärlek

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto