2021-02-21, 14:15
Medlem
nneGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Lånar tråden lite och undrar vilket kratom som är "starkast rusmässigt" gärna sederande (neråt)

Har klippt mitt tram CT och trappar ut mitt benso via sjukvården.

Tacksam för alla svar.

du vill ha röda sorter, sen kan säkert vilken röd som är bäst variera, maeng da är standardsvaret på vad som är bäst dock, men kan va värt prova några olika
Citera
2021-02-21, 14:39
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
SS's maeng da är bra ja - den kör jag på nu.
KS hade en bra grön, tror det var Green Bali.
SK har jag inte testat, då jag läst både bra och dåligt här i forumet. Det verkar som att de förr hade bra batcher? Men inte längre...?

Ja SS senast batch med maeng da jag körde på utklassar KS batch. Ska göra en beställning idag på SS maeng da och göra en ärlig jämförelse.

KS har jag inte provat men kommer väl testa framöver.
Citera
2021-02-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Ja SS senast batch med maeng da jag körde på utklassar KS batch. Ska göra en beställning idag på SS maeng da och göra en ärlig jämförelse.

KS har jag inte provat men kommer väl testa framöver.

Är det ss röda maeng da då?
Förstår inte riktigt ditt inlägg, du har inte provat ks men vet att ss maeng da är bättre?
Citera
2021-02-21, 17:05
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Är det ss röda maeng da då?
Förstår inte riktigt ditt inlägg, du har inte provat ks men vet att ss maeng da är bättre?

I slutet ska det stå SK och inte KS.

SS utklassar KS om man jämför deras Maeng Da. Har nu beställt från SS igen och kommer ha från båda butikerna hemma för en ärlig jämförelse. Tydligare än så kan jag nog inte vara
Citera
2021-02-21, 18:40
Bannlyst
Citat:

SS utklassar KS om man jämför deras Maeng Da. Har nu beställt från SS igen och kommer ha från båda butikerna hemma för en ärlig jämförelse. Tydligare än så kan jag nog inte vara

Jo du kan va mycket tydligare. Är det Red,white eller green maeng da du menar?
Citera
2021-02-21, 22:03
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Jo du kan va mycket tydligare. Är det Red,white eller green maeng da du menar?

Om du tänker till lite och använder hjärnan så bör du enkelt kunna lista ut vilken strain.
Citera
2021-02-22, 10:15
Medlem
SS är verkligen bra. Allt kratom håller inte kvalitet men de är dem bästa enligt mig och alltid 24h leverans. Så nöjd med deras kratom att jag blev beroende o nu måste trappa ner, lol
Citera
2021-02-22, 10:46
Medlem
Citat:

Okej förstår. Intressant, uppdatera gärna vad du tycker När du provat dom! Ska själv ta och beställa maeng da från ss (antar du syftar på röd)
Citera
2021-02-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
SS är verkligen bra. Allt kratom håller inte kvalitet men de är dem bästa enligt mig och alltid 24h leverans. Så nöjd med deras kratom att jag blev beroende o nu måste trappa ner, lol

Oj hur mycket är du då uppe i om dagen?
Citera
2021-02-22, 11:24
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Okej förstår. Intressant, uppdatera gärna vad du tycker När du provat dom! Ska själv ta och beställa maeng da från ss (antar du syftar på röd)

Absolut, skriver lite snabbt vilka skillnader jag märker av. Korrekt, röd strain
Citera
2021-02-22, 16:39
Medlem
majxstros avatar
Ägarna av "SS" verkar som ena hyvens personer!
Beställde 30g "Red Maeng Da" utöver dessa 30g så gav de mig 15g "Red Borneo" samt 15g "Green Borneo".

Riktigt schysst, nu skall man bara få tid över att prova alla sorter och utvärdera

Som tillägg, jag har absolut inget samröre med "SS" eller annan nätshop överhuvudtaget.

Jäkligt snabb hantering, beställde i fredags, skickades i fredags och anlände idag!
Citera
2021-02-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Ägarna av "SS" verkar som ena hyvens personer!
Beställde 30g "Red Maeng Da" utöver dessa 30g så gav de mig 15g "Red Borneo" samt 15g "Green Borneo".

Riktigt schysst, nu skall man bara få tid över att prova alla sorter och utvärdera

Som tillägg, jag har absolut inget samröre med "SS" eller annan nätshop överhuvudtaget.

Jäkligt snabb hantering, beställde i fredags, skickades i fredags och anlände idag!

Gillar verkligen att de är snabba, särskilt nu när det finns lördagsleverans till ombud i större städer. Har flera gånger beställt på fredag och fått på lördag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in