Citat:
Ursprungligen postat av
truteller
Jag såg Nova-Örebro kommunens boende för ensamkommande barn på YouTube , man slås av vilken vacker kvinna LW var, otroligt kvinnlig o härlig utstrålning, karisma , en klar 10 a alltså !!!
Å så ser man HD som är en blek pipig mus ,,,,,
LW O SD var nog lite lika i sitt "maniska" sätt i livet, men LW var en fin person o SD vet vi ju hur skadad den är !
Allt negativt som skrivits om LW är lite väl hårt och orättvist, tösen hade fått löften i flera år att dom skulle bli ett par så lögnen om det tog ut sin rätt när allt som lovades inte hölls från SD.
Klart hon mådde skit stackaren!
Så här var inte den friska sunda glada Lena utan blev det dom sista åren men verkade faktisk ta sig ur o upp igen! Hennes barn är fina o duktiga och det är härligt det.-D
Jag har sagt det innan men säger det igen, knäck HD så kommer allt fram o rätt person får sitta på ut bytarbänken några år så HD o flickorna kan växa upp och få ur ormgiftet i sina ådror.
Jag tror att flera av Lena vänner skulle kunna berätta om hur Lena förändrades på ett mycket negativt sätt under de år hon var med SD. Lena beskrivs av någon som en kvinna som många undrade hur hon kunde få så mycket gjort. Hon hade en enorm utstrålning
Det blev en slags besatthet och fixering runt SD och det liv som hon hade med honom att göra och att hon skiftade från energisk till åt det maniska hållet.
Hon hade alltid varit lite slarvig med städningen, men nu beskrev någon vän att det blev alltmer kaotiskt. Även hennes maniska geocachande tog över alltmer av hennes liv och att det uppstod en slags uppluckring av hur hon levde och hur hon önskade att hon skulle leva moraliskt vilket tärde mycket på henne. Hon mådde dåligt av sitt eget beteende.
Den sista tiden hade hon dock börjat må bättre, vilket flera vittnade om. Säkert hade det med den hjälp hon fick. Jag tror att alla som kände Lena närmre inser att hon blev bruten av en man som bröt ner henne successivt.
Tyvärr tror jag att hennes nyvunna styrka var det som blev hennes död delvis för att den sammanföll med att även HD rest sig upp och påbörjat en sexuell romans. Lena kände att hon nu kunde börja tänka sig att stå på egna ben, utan den bundenhet hon haft till SD. Det innebar att hon skulle våga göra det som hon tidigare hade hållit för sig själv, berätta för HD vilket svek hon varit utsatt för.
Jag tror att hennes vänner lägger skulden på SD för hur hon mådde och att hon inte lyckades avsluta med SD. De många vännerna är kloka och ser att det handlat om en lång psykisk nedbrytning av Lena.