Citat:
Ursprungligen postat av
Throwaway1912
Jag höftar bara och frågar om du har dragit ur strömkabeln på modemet låtit det vara avstängt i nån minut och sen startat det igen?
Men jag har samma problem som du ibland ibland, (usb "dongel" modem kopplat till en trådlös router)så att jag slipper ha stickan i datorn.
När det strular så är det bara att testa att dra ut strömkabeln till routern, funkar inte det drar jag ur usb modemet en stund kopplar i det igen och provar om det får inspiration.
Det brukar lösa problemet för mig.
Det funkar nu. Fick ominstallera allt. Funkade ej. Gissade på att det var nätverkskortet. Som fuckade sig. När jag skulle ansluta till internet så funkade det ej när det stod att jag skulle ange acces key. Gjorde det säkert 10 gånger. Små, stora bokstäver. Ingen funkade. Började grina lite för mig själv. Så nu för cirka 10 minuter sedan, så testade jag bara för skojs skull att slå in lösenordet till Wifin, och det då funkar internet igen. Varför ber dom att jag ska slå in acce key och inte lösen?
EDIT: Hur kan den ha lämnat kvar en mapp som är om min löpning??? Jag skriver ner verje gång hur långt jag springer. Hur kan den legat kvar på en hårddisk?