Citat:
Karin är född Lilja men var väl för ”fin” av sig för att ta Olsson som efternamn. HOL tog dubbelt efternamn i stället.Karin eller hennes föräldrar har ingen som helst koppling till Hälsingland där stugan finns. Föräldrarna är födda i Lappland, mamman Eivor i Jukkasjärvi 1936 .
Karin säger själv i fupen. ”Mina föräldrar var inte jätterika eh (skratt) det var två gruvarbetarfamiljer från Kiruna men dom var väldigt, väldigt smarta och duktiga och skapade sig en hygglig förmögenhet.”
Karin är född i Eskilstuna som ett av två barn, Karins syster Pia var 10 år äldre, hon dog 2019.
Systrarna var inte vänner. Karin misshandlade Pia också och hon var rädd för Karin.
Efter Karins gymnasiestudier gjorde Karin ett utbytesår i Frankrike och efter det började hon studera juridik i Uppsala. I samband med det flyttade båda föräldrarna med Karin till Uppsala.
Fritidshuset i Långvind byggdes 1980, det år Karin fyllde 12 år. Karin är född 1968-11-30.
Men om det byggdes av Karins föräldrar vet jag inte, men i fupen står att Karins föräldrar köpte det så det kan vara senare än 1980 dom köpte det.
Långvind är alltså inte Karins föräldragård eller barndomshem. LÖGN!
HOl köpte det huset av Karins föräldrar 2008-03-12 för 1.950.000 kr genom sitt bolag.
Några år senare köpte Karin och HOL Långvind tillsammans som vardera hälftenägare.
Det är ett fritidshus men självklart måste Karin göra det till något annat för att få medlidande.
Karin ljuger väldigt mycket om den här stugan. Den ska vara värd över 10 miljoner enligt henne. Stugan blev såld 24 april 2020 för 1.850.000 kr. Bra långt från 10 mille.
Så här såg stugan ut när den såldes i april 2020.
https://tedeborg.com/wwwdocs/_sites_media/files/3/Strandstigen.pdf
Undrar var den jättelika altanen är som Karin berättar om under rättegången som finns på youtube? https://www.youtube.com/playlist?list=PLBi1Vh1O3WiiQvcF6LReO545Ba8Ri8O8u
Karin ägde bara halva stugan, HOL ägde halva men han har nog inte varit där sedan 2013 av vad jag kan utläsa av fupen.
Men det är han som står för alla kostnader för det och har gjort i alla år. Betalar för ett hus han inte kan/vill nyttja för varken han eller barnen vill träffa på Karin där.
Det som hände 2013 var att Karin kom dit när HOL var där med barnen. Karin slår en vinflaska i huvudet på HOL och skär sig sedan själv med den trasiga flaskan och ringer och anmäler HOL för misshandel. Hon gör det framför barnen.
HOL blir anhållen och Karin försvinner med barnen. När barnen hittas kan dom berätta sanningen och HOL släpps. Det var en av många falska anmälningar mot HOL som Karin har gjort.
Från Booli
Strandstigen 8 såld för 1 850 000 kr
Såld eller borttagen 2020-05-15
Byggår 1980 Bostadsyta 80 m² Tomt storlek 1510 m²
https://www.booli.se/bostad/1922900
PL är systern Pia. Hon dog 2019.
Citat:
Testamentet EL skrev i nov 2011 samt ett tillägg i dec 2011 är ganska omfattande och för PLs del stipulerar det att hon måste genomgå rehab för att få ut något utöver laglotten. KL ska bli kompenserad i samma utsträckning som PL. 100.000 kr skulle KL & HOL få som ersättning för att elen var undermålig i sommarstugan. Osv osv. Om inte PL genomför alla de saker EL skriver i testamentet så ska pengarna gå till barnbarnen.
Tycker ändå att en gammal människa ska få ställa krav på sina barn i ett testamente som EL gör här. Det är ju ändå hennes pengar. EL befarade säkert att PL skulle supa upp arvet. Vilket hon säkert fick rätt i då PL hade skulder på max 200.000 kr 2012. Skulderna hade vuxit till 750.000 kr när PL avled tidigare i år.
Hur fördelningen av arvet föll ut vet bara de inblandade.
Tycker ändå att en gammal människa ska få ställa krav på sina barn i ett testamente som EL gör här. Det är ju ändå hennes pengar. EL befarade säkert att PL skulle supa upp arvet. Vilket hon säkert fick rätt i då PL hade skulder på max 200.000 kr 2012. Skulderna hade vuxit till 750.000 kr när PL avled tidigare i år.
Hur fördelningen av arvet föll ut vet bara de inblandade.
Citat:
Alla Karin-fans som hävdar att du ljuger och det ena o det andra.
Då får de väl lägga fram lite bevis som visar att du har fel.
Jag kan redan säga nu att du till skillnad från de hysteriska fansen har belägg för dina påstående iallfall.
Timeout , jag är lite nyfiken på om det finns någon mer info om KLs föräldrar i materialet som du har tillgång till ?
Att föräldrar flyttar med sin gifta dotter när hon börjar universitet 🤔. Man ska inte glömma att vid denna tidpunkt fick hennes syster Pia en son. Men trots det väljer föräldrarna att flytta med KL.
Märklig prioritering av KLs föräldrar.
Enligt HOL så hade mamman varit orolig för KLs drickande innan hon dog.
Men trots det så ställer mamman bara krav på att pia ska genomgå rehab för att få hela arvet i sitt testamentet.
Man kan förstå varför systrarnas relation inte var bra.
Jag känner att föräldrarna har en stor skuld att KL blivit som hon är.
Mycket märklig familj.
Då får de väl lägga fram lite bevis som visar att du har fel.
Jag kan redan säga nu att du till skillnad från de hysteriska fansen har belägg för dina påstående iallfall.
Timeout , jag är lite nyfiken på om det finns någon mer info om KLs föräldrar i materialet som du har tillgång till ?
Att föräldrar flyttar med sin gifta dotter när hon börjar universitet 🤔. Man ska inte glömma att vid denna tidpunkt fick hennes syster Pia en son. Men trots det väljer föräldrarna att flytta med KL.
Märklig prioritering av KLs föräldrar.
Enligt HOL så hade mamman varit orolig för KLs drickande innan hon dog.
Men trots det så ställer mamman bara krav på att pia ska genomgå rehab för att få hela arvet i sitt testamentet.
Man kan förstå varför systrarnas relation inte var bra.
Jag känner att föräldrarna har en stor skuld att KL blivit som hon är.
Mycket märklig familj.
Senast redigerad av Timeout 2021-02-21 kl. 00:36.
Senast redigerad av Timeout 2021-02-21 kl. 00:36.