2021-01-31, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gg
Besöket på den tyska porrmklubben var helt fantastiskt måste jag säga. 😂

Ja, helt suveränt. Om det finns nån som fortfarande tvivlar på att Herkko börjar bli dement så är det bara att titta på den filmen. Påhittade låtsaskompisar som "ringer" i telefon, ihop med tysklandsresor i ens eget vardagsrum. Som ett litet barn i hue', jaeh.
Citera
2021-02-01, 01:06
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0B0
Ja, helt suveränt. Om det finns nån som fortfarande tvivlar på att Herkko börjar bli dement så är det bara att titta på den filmen. Påhittade låtsaskompisar som "ringer" i telefon, ihop med tysklandsresor i ens eget vardagsrum. Som ett litet barn i hue', jaeh.
Men han är ju som ett litet barn i huvudet. Kan så klart vara så att han är dement, eller på väg att bli. Sedan är det också vanligt bland utvecklingsstörda att det finns håligheter i hjärnan som kan uppfattas som demens.
Citera
2021-02-03, 12:32
Medlem
Herkko har på nån vänster lyckats damma av ett gammalt youtube-konto.

https://youtube.com/channel/UCdvyjPYn-jfBYM2KCr-lxBw

I senaste klippet får vi veta att någon person på nätet ljuger och utger sig för att vara ”fittornas kung”, vilket Herkko självfallet inte ser med blida ögon på. I vanlig ordning så måste denna personen tas fast ”för varje pris!”.

https://youtu.be/Chtx3Rfo1MM
Citera
2021-02-05, 19:02
Medlem
JerryCottons avatar
Viktigt meddelande från vampyrkungen Herkko. Piffig liten sak han har på sig.

https://www.youtube.com/watch?v=YEpNOnsKA8w
Citera
2021-02-10, 11:23
Medlem
Paulabrauns avatar
Vad är det med alla dessa knäppskallar som lennart bladh, micke magmys och herkko siponen. Hur kan de få hålla på såhär?
Citera
2021-02-11, 00:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Vad är det med alla dessa knäppskallar som lennart bladh, micke magmys och herkko siponen. Hur kan de få hålla på såhär?
Vi lever ju i ett fritt land.
Citera
2021-02-13, 11:43
Medlem
Citat:

På 80-talet satt dom inne på institutioner, nu är dom fritt utspridda i samhället med samma rättigheter som du och jag. Eller trodde du att idioter plötsligt dök upp från ingenstans runt milleniumskiftet?
Citera
2021-02-13, 12:29
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
På 80-talet satt dom inne på institutioner, nu är dom fritt utspridda i samhället med samma rättigheter som du och jag. Eller trodde du att idioter plötsligt dök upp från ingenstans runt milleniumskiftet?

Det är jag väl medveten om, jag tycker bara att det är märkligt att man tillåter dessa springa runt. Jag anser att vi skall återinrätta dessa institutioner igen.
Citera
2021-02-13, 14:47
Medlem
Citat:
Det är jag väl medveten om, jag tycker bara att det är märkligt att man tillåter dessa springa runt. Jag anser att vi skall återinrätta dessa institutioner igen.
Det var ju "inhumaaant" och "ovärdigt" kom man fram till på 90-talet. Istället får dom springa runt på stan och trakassera vanligt folk, slå in skallen på någon intet ont anande pendlare med basebollträ i ett akut psykbryt, bo i lägenhet och tokrunka samt sätta eld på inredningen i ett försök att telepatiskt nå fram till "pappa jong" och annat som skulle ha renderat i bältning tidigare.
Citera
2021-02-20, 00:03
Medlem
Ändå en jävla skillnad på den mysige Herkko och skithålet Magmysmicke som får betalt för att sitta och runka till att kniva folk i magen och sen skyller ifrån sig. Tycker inte de ska grupperas bara för att de är förståndshandikappade båda.
Citera
2021-02-20, 20:59
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Ändå en jävla skillnad på den mysige Herkko och skithålet Magmysmicke som får betalt för att sitta och runka till att kniva folk i magen och sen skyller ifrån sig. Tycker inte de ska grupperas bara för att de är förståndshandikappade båda.

Skulle sitta som klistrad om man satte dem i samma tvåa och gjorde en dokusåpa av det.
Citera
2021-02-20, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Skulle sitta som klistrad om man satte dem i samma tvåa och gjorde en dokusåpa av det.
Tänk en dokusåpa med Herkko, Magmysmongot, Svidde Bärs, Simon Öhlund, Lennart Bladh och Håkan Bergmark. Fri sprit. Fritt internet. Varsitt rum. Ingen klädkod.

Jag hade suttit klistrad vid skärmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in