2021-02-20, 21:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Haha, har sett flera skriva att de är ”kvinnor”. Det är nog 99,9% män här, man bör ta det med en nypa salt, en citronskiva och en shot härinne. Skål!
Det är dock många tjejer i den här tråden. Mig inkluderat. Det är skitkul med BB och även vi kärringar kan använda Flashback!

Bröt de precis sändningen när Joel (?) sa "duärgayduärgay"?
2021-02-20, 21:21
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Haha, har sett flera skriva att de är ”kvinnor”. Det är nog 99,9% män här, man bör ta det med en nypa salt, en citronskiva och en shot härinne. Skål!
Det är många tjejer, damer och tanter här inne. Jag vet flera.
Och tror inte dom är ända tjejerna här.
Medlem
jävla homofil tv4
Medlem
Citat:
Jag är egentligen en helig fader.

Ska man passa på att duscha när det ändå är avbrott kanske.
Medlem
Jag har en feeling över att Nachos förr eller senare kommer göra en Kim från förra säsongen.
Alltså uttrycka sig klumpigt och få åka ut pga av det. Tror att både en och annan groda kan hoppa ut från hennes mun när hon blir tillräckligt arg Någon annan som delar den tanken kanske?
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Va, sitter du och påstår att det är korvfest på Flashback? Kan jag aldrig tänka mig

Nu har vi nog lockat hit Jesper föredetta flickvän

Ja, den risken är överhängande
2021-02-20, 21:22
Medlem
Citat:

Tyvärr är det nog så, och om man ska tro en viss Vänsterextrem sida så sitter vi i en källare och bor hemma hos mamma och pappa
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensPulver123
Alltså att man ens kollar på skiten när dom gör "avbrott" såfort nått kul händer... Goda tider 2006 och även 2011/2012 då syntes allt och ytterst lite cencurerades.. t.om folk psykosattacker kom med

De t o m drev med psykoserna i finalen, med ett riktigt utflippat klipp säsongen Rickard var med.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är egentligen en helig fader.

Ska man passa på att duscha när det ändå är avbrott kanske.

Glöm inte att dra bak förhuden så lille pillesnoppen blir ren och fin <3
2021-02-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jag har en feeling över att Nachos förr eller senare kommer göra en Kim från förra säsongen.
Alltså uttrycka sig klumpigt och få åka ut pga av det. Tror att både en och annan groda kan hoppa ut från hennes mun när hon blir tillräckligt arg Någon annan som delar den tanken kanske?

Det ska jag hålla tummarna för! Och det är nog inte alls omöjligt
2021-02-20, 21:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Ja, definitivt. Vill minnas att även hon sagt något om judar, fast i Tjafs, men jag kan ha blandat ihop det. Kul oavsett. Förr eller senare kommer PK-fabriken få slänga ut henne. Jag föreslår att vi sparar henne tills hon slänger ur sig något riktigt smaskigt om homosexuella, för jag har för mig att hon tycker lite illa om dem? Eller? Jag minns inte.
2021-02-20, 21:25
Medlem
wowverkligens avatar
Känns verkligen som att Katti, Steph och Jeppe hade kunnat ramla direkt ut från den där serien "Ack Värmland" in i BB-huset? Något med deras personligheter och allmänna aura

(Offrar tydligen mitt första inlägg här på fb på denna otroligt starka spaning)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in