Citat:
Jag skrev väldigt tydligt vilka som skrivit sin länk.Läste du min länk? Det handlade alltså om den svenska sexköpslagen och varför den anses behövas, även om Amnesty är emot den. Att Amnesty har missat kärnan i den osv.
Inte mina åsikter, utan bara en länk kring det du skrev.
Vill du veta in personliga åsikt om sexköpslagen är det bara att fråga. Jag tror inte vi kommer få moderatorerna på oss för det.
Inte mina åsikter, utan bara en länk kring det du skrev.
Vill du veta in personliga åsikt om sexköpslagen är det bara att fråga. Jag tror inte vi kommer få moderatorerna på oss för det.

Det du gör nu är att tala om för oss andra att Åsa Regnér och Anna Dahlberg har MER rätt än jag, sexarbetare och Amnesty International, men det är okej.
Du får ha den åsikten.
Du behöver inte ens rättfärdiga den för mig.
Jag tar den högre rutten i denna fråga, för dels känner jag sexarbetare personligen och vet vad de säger vid sina sinnens fulla vätskor. Jag är bekant med aktivister på deras sida, som Pye och Petra, men lyssnar också på såna som Emma von Linné när hon pratar timvis med Hur Kan Vi-podden.
Jag lyssnar också på Alexander Bard, när han säger ganska uttryckligen att den aktivism som är emot sexköp inte ägnar en enda minut åt "de stackars offren" som säljer "väldtäkter" och sina kroppar.
De är de känsloladdade orden som får igång nyttiga idioter med känsloargument och då spelar det ingen som helst roll vad de själva säger.
De kan bortses från, av två skäl. De är "utsatta" och "i beroendeställning", precis som narkomaner beroende, tvingade, kuvade osv, så de kan inte tala för sig själva.
Därför tar feminazi på sig att tala för dem och över deras huvuden, som om de var barn eller utan egen talan.
Precis som man talar över huvudet på tyngre narkomaner.
När man avhumaniserat grupper och tagit ifrån dem deras egen röst, vet du hur totalitär denna sekt är.
Då kan man göra vad man vill med dem, för man äger deras sak.
Och då kan man kapa den för sina egna syften, som är att sparka män på pungen, strypa mäns utrymme, ta makten över dem och deras sexualitet.
Det är därför det är ett skamligt brott för män att bli kåt på kvinnor och uttrycka det.
Det spelar ingen roll om du heter Paolo Roberto eller Stefano Catenacci.
Deras enda brott var att de ville ha sex med kvinnor.