2021-02-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast kikade man på vem man minst ville ha kvar i BBs omröstning för ett par dagar sedan ville 60% ha ut Eritrea och både Katti och Emelie fick ensiffrigt. Det känns som det inte riktigt spelar någon roll vem som sitter mot Eritrea, hon hade fått packa väskorna ändå.

Vet inte om de där omröstningarna är representativa för veckofinalen riktigt. Det är bara en liten procent som kollar live och röstar i appen. Och framförallt Kattis har ju blivit mycket mer en karaktär nu de senaste dagarna så det kan göra stor skillnad. Emelie tror jag inte hade fått många röster för ingen bryr sig om henne. men vad vet jag egentligen. du kanske har rätt.
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha skön pekning från onecuz
Tror knappast de är riktiga 1.Cuz. Är garanterat bara en från big brother produktionen alltså en anställd där. Kollade du när han la tillbaka ormen såg man att handlederna var vita. + Big brother brukar ha vit rånarluva från tidigare år också. Är inte BARA 1.Cuz som har det.
Medlem
Citat:
Utan tvekan: BEHÅLL och jag unnar henne alla fördelar! 😂😂😂
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Gillar Emelie alltmer, den som sjunker allt djupare är Nardos berättar för Simon hur killar tänker, fungerar och hur de ska bete sig, hon är vidrig.
2021-02-20, 14:39
Medlem
Emelie riktigt het i sin robin hood outfit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Tror knappast de är riktiga 1.Cuz. Är garanterat bara en från big brother produktionen alltså en anställd där. Kollade du när han la tillbaka ormen såg man att handlederna var vita. + Big brother brukar ha vit rånarluva från tidigare år också. Är inte BARA 1.Cuz som har det.

Näää tror du det
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Haha vad har deltagarna för kondis egentligt...kolappssar o spyr efter att ha snurrat rep runt kroppen några varv . Hade ju inte ens orkat springa en km

Tror inte det hade så mycket med konditionen att göra. Tror mer på kombon att de mulat i sig en tallrik pasta precis innan och ska snurra runt runt, man blir ju väldigt yr i huvudet.

Bara kolla på en midsommarlek när man ska snurra runt pinnen, kroppen är ju inte med för 2 öre sen.
2021-02-20, 14:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Japp!
2021-02-20, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

Hon är ju snygg om hon håller käft. skånska dialekten gör ju så att ormen kryper in
2021-02-20, 14:41
Medlem
Citat:
Det är mycket bra
Problemet är bara att ingen kommer att skickas hem på måndag och vem vet när vi får nästa chans...
Skulle hon nästa vecka sitta mot Joel så är utgången osäkrare.
Ja, man får se vilka möjligheter som ges. Och OM hon lyckas hålla intresset uppe för att få vara kvar... kan svänga fort i denna bransch! 😂👍
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Vet inte om de där omröstningarna är representativa för veckofinalen riktigt. Det är bara en liten procent som kollar live och röstar i appen. Och framförallt Kattis har ju blivit mycket mer en karaktär nu de senaste dagarna så det kan göra stor skillnad. Emelie tror jag inte hade fått många röster för ingen bryr sig om henne. men vad vet jag egentligen. du kanske har rätt.

Det är snarare tvärtom när man kikade runt på olika forum och BB insta. De första dagarna hade Eritrea mer sympatier. Nu är hon väldigt illa omtyckt. Emelie och Kattis har däremot fått fler sympatier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja kolla fliken rösta!
Är tomt för mig där...

Vad har jag för måndagsexemplar till app egentligen
Kanske karma för att jag snyltar på kontot.

Vad är det för omröstning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in