2021-02-20, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Vad har han mer gjort? Du skrev om ett brott han begick på en pizzeria i Gullänget, finns det något mer?

Jag är en öviksbo som skulle kunna berätta hur mycket som helst som den mannen gjort under sitt liv. fy fan säger jag.
Citera
2021-02-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bläckfisken
Finns någon här på FB som vet något nytt om mordet på Staffan Arnström i augusti iår? Eller snarare om den häktade påstådde gärningsmannen. Vet från säker källa att det är en gammal vän som är misstänkt, undrade om någon här är insatt och kan berätta hur det ser ut för honom. Skicka gärna ett PM till mig isåfall, har inte haft kontakt med honom på några år nu tyvärr, men det känns ändå väldigt tråkigt alltihop. Är inte ute efter skvaller, och vill inte starta någon etisk el moralisk diskkussion här på forumet.

Helt otroligt att han gick fri från det där
Citera
2021-02-22, 18:14
Medlem
Citat:
Vad har han mer gjort? Du skrev om ett brott han begick på en pizzeria i Gullänget, finns det något mer?
Jag har hört om att han åkte runt med ett hagel och letade nån han skulle dräpa för många år sen. Han hittade inte den han sökte. Jag minns även en han misshandlade och skar med kniv i ansiktet. Han jagade sin vän med kniv utomhus när han bodde på hammarvägen.
Citera
2021-02-24, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killenirummet85
Jag har hört om att han åkte runt med ett hagel och letade nån han skulle dräpa för många år sen. Han hittade inte den han sökte. Jag minns även en han misshandlade och skar med kniv i ansiktet. Han jagade sin vän med kniv utomhus när han bodde på hammarvägen.

Har fått höra att han är psykopat på papper till och med. Han kan tydligen vara helt känslokall och göra saker för sin egen vinning. Galet manipulativ. Såna är ju livsfarliga
Citera
2021-02-24, 21:44
Medlem
IdiAminsKusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleLasse
Har fått höra att han är psykopat på papper till och med. Han kan tydligen vara helt känslokall och göra saker för sin egen vinning. Galet manipulativ. Såna är ju livsfarliga

Vem är det ni pratar om??
Citera
2021-03-01, 09:53
Medlem
Här är hans FB.

https://www.facebook.com/magnus.h*gglund.3785

*=a
Citera
2021-03-17, 23:43
Medlem
Det här olösta mordet stör mig. Går det inte att arbeta vidare i detta nu med ny teknik?
Citera
2021-04-02, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Här är hans FB.

*=a
Den fungerar inte
Citera
2021-04-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killenirummet85

Har han hållit på med några rån eller mordbränder?
Citera
2021-04-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tykio
Den fungerar inte

Du byter ut * mot a i adressfältet.
Citera
2021-04-13, 11:10
Medlem
Citat:
Har han hållit på med några rån eller mordbränder?
Ja han är dömd för några bränder vet jag.
Citera
2021-04-13, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Här är hans FB.

*=a
Mycket obehaglig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera