2021-02-06, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Ja, det får man verkligen hoppas - främst med tanke på de fyra minderåriga sönerna som nu
är moderlösa.

Vet ej något om honom förutom allt vad jag läst i den här tråden och det är mer än tillräckligt,
om man uttrycker det så.

Håller med dig. Som jag tidigare skrivit så har jag erfarenheten av M.H då han var aktiv i skiten. Men full respekt för honom som tagit tag i sitt liv och lever skötsamt. Med tanke på hur nere i skiten han var. Inte alla som fixar det.
Citera
2021-02-06, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Ja, det får man verkligen hoppas - främst med tanke på de fyra minderåriga sönerna som nu
är moderlösa.

Vet ej något om honom förutom allt vad jag läst i den här tråden och det är mer än tillräckligt,
om man uttrycker det så.
Är det små barn han står ensam med nu?
Citera
2021-02-08, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FransG
Är det någon som vet vilka dessa ynglingar är och/eller vilken koppling de har till Örnsköldsvik/Staffan?

Vad jag egentligen undrar är; Varför blev polisen intresserade av just dem?

Någon som vet?

Beträffande den 33-åring som inledningsvis var misstänkt så blev han det helt på eget grepp och inte till följd av något polisarbete.

En tid efter mordet hotade 33-åringen en person och påstod i samband med detta att han var kapabel till det mesta. För att bevisa sin farlighet påstod han att det var han som utfört "Växthusmordet". Detta erkännande upprepade han sedan till ett flertal personer vid olika tidpunkter.

Varför? För att vinna respekt, för att göra sig själv intressant... Vem vet?

Naturligtvis fick polisen tips om detta och i fullständig brist på andra spår så satsade dem på 33-åringen.

I dag är han avskriven från utredningen och lär knappast hamna i den igen.

En parentes: 33-åringen sitter i fängelse just nu för ett kioskrån. Då han utförde rånet helt omaskerad, tillika är ett känt ansikte "på stan" och en superkändis hos polisen så tog det inte många minuter innan just det här brottet var uppklarat.

Det där stämmer verkligen inte. men samtidigt så folk som gör sånt vill ju ha respekt och vill ju andra ska få veta vad dom gjort. Får ingen veta är det ju ingen grej liksom. Men det du skrivit är bara nonsens. Jag vet av inside hur det egentligen gått till vid gripandet.
Citera
2021-02-08, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleLasse
Det där stämmer verkligen inte. men samtidigt så folk som gör sånt vill ju ha respekt och vill ju andra ska få veta vad dom gjort. Får ingen veta är det ju ingen grej liksom. Men det du skrivit är bara nonsens. Jag vet av inside hur det egentligen gått till vid gripandet.

Du citerar ett rätt långt inlägg och svarar att "det där stämmer inte". Det skulle inte vara vara till någon skada om du förklarade vad i inlägget som inte stämmer.
Senast redigerad av Illasinnad 2021-02-08 kl. 19:04.
Citera
2021-02-10, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Du citerar ett rätt långt inlägg och svarar att "det där stämmer inte". Det skulle inte vara vara till någon skada om du förklarade vad i inlägget som inte stämmer.
Jag vet ju varför han greps. Jag vet att han greps på grund av vittnesuppgifter. bland annat en annan känd missbrukare som hade ringt och sagt att han var säker på att han gjort det. Sen kan jag ju inte veta OM han gjorde det, men jag vet ju att han greps på grund av helt andra orsaker.
Citera
2021-02-17, 21:45
Medlem
Citat:
Jag vet ju varför han greps. Jag vet att han greps på grund av vittnesuppgifter. bland annat en annan känd missbrukare som hade ringt och sagt att han var säker på att han gjort det. Sen kan jag ju inte veta OM han gjorde det, men jag vet ju att han greps på grund av helt andra orsaker.

Det du vet kan stämma men det kan det som andra användaren skrev göra också. Det ni säger motsäger inte varandra egentligen.

Vem tror du är skyldig till mordet?
Citera
2021-02-18, 15:26
Medlem
Citat:
Det du vet kan stämma men det kan det som andra användaren skrev göra också. Det ni säger motsäger inte varandra egentligen.

Tror ingenting, tycker bara det är ett hemskt brott
Citera
2021-02-19, 12:50
Medlem
Citat:
Tror ingenting, tycker bara det är ett hemskt brott
Som jag tidigare skrev vet jag ju vad den psykopaten är kapabel till.
Citera
2021-02-19, 12:50
Medlem
Citat:

Jag spekulerar inte men jag vet vad psykopaten är kapabel till.
Citera
2021-02-19, 18:45
Medlem
Citat:
Jag spekulerar inte men jag vet vad psykopaten är kapabel till.

Vad har han mer gjort? Du skrev om ett brott han begick på en pizzeria i Gullänget, finns det något mer?
Citera
2021-02-20, 14:27
Medlem
Citat:
Vad har han mer gjort? Du skrev om ett brott han begick på en pizzeria i Gullänget, finns det något mer?
Ja vad gjorde han inte under sin tid i missbruket?! Vet att han sparkade in en dörr och skrämde ihjäl en familj som flyttade efter hans intåg. Sen brände han ner nåt företag som hämnd mot nån snubbe. Sen hoppade han nästan ihjäl en av sina vänner i en lägenhet i gullänget. Var bara ogjord den gubben dog
Citera
2021-02-20, 14:29
Medlem
Citat:
Mycket våldsbrott som han klarat sig ifrån. Jag tror han har ett skapligt bagage om jag säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in