2021-02-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Förstår inte hur människor kan vara på Nardos sida i detta bråk? Jag hade också hjälpt min vän det är en TÄVLING och jag hade hellre unnat min vän 15k än Nardos... Hon verkligen har 0 självinsikt, hon måste ut.

Tönten Pontus behöver iaf inte lova saker. Sen är det absolut så att man plockar den man vill men han gjorde bort sig igen. Han låtsas vara lojal och pk och det är töntigt och det har Nardos helt rätt i
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så jävla vackert!! Nu kan Jesper ta Pontus i hand, gå mot utgången, hoppa på två åsnor och rida mot solnedgången tillsammans!

Exakt
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
...precis där vann Jesper många tittares hjärtan, han kommer nog inte röstas ut i första taget.
Det var taktik att ej röstas ut
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så jävla vackert!! Nu kan Jesper ta Pontus i hand, gå mot utgången, hoppa på två åsnor och rida mot solnedgången tillsammans!

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Man måste ändå ge mycket cred här. Folk ville ju ha drama, men på deras villkor tydligen.

Snart har vi dig, vårtan.
Medlem
slitzgaris avatar
Jag är så otroligt töntig man blev TÅRÖGD när Jesper sprängde sin egen ballong. Efter att han precis blivit sparkad på av Simon och fått sin ballong felaktigt sprängd av Steph. Idag har många visat sina true colors, några är tydligt bajsbruna medans andra är skimrande guld. Rolig kväll ändå
2021-02-19, 21:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Snart har vi dig, vårtan.
Vårtan är flexibel.
2021-02-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Gulligt med Steph och Simon, även korta killar kan få till det
Han hade aldrig fått det om det fanns en längre kille som inte är 45+ eller gay. Man tager vad man haver.
2021-02-19, 21:45
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Jag är så otroligt töntig man blev TÅRÖGD när Jesper sprängde sin egen ballong. Efter att han precis blivit sparkad på av Simon och fått sin ballong felaktigt sprängd av Steph. Idag har många visat sina true colors, några är tydligt bajsbruna medans andra är skimrande guld. Rolig kväll ändå

Amen, kamrat!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha att ni inte fattar att Fröidh gjorde det bara för att vinna röster och sympatier för att han VISSTE att folk skulle reagera som ni gör.

Sjukt att det är så många som faller för ett så enkelt knep.
Och ni gnäller på deltagarnas intelligens

Tror jag inte, kändes äkta, kanske om han gjort det på slutet, men alla deltagare är kvar och det är över 90 dagar kvar, då vinner man inte miljonen på en fin gest i början av tävlingen.
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Gulligt med Steph och Simon, även korta killar kan få till det
... they want to take it to the next steph.

Okej tack för mig ni har varit underbara ikväll.
Medlem
JamesTrombleys avatar
En scen som gick obemärkt förbi:
Simon hånglar upp Steffi. När hon går därifrån håvar han upp micen och viskar ”in med mer alkohol”. Supersliskigt men underbart!
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Får man ha sönder sin egna ballong?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in