2021-02-19, 20:12
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hennes röst skär in i benmärgen. Vad är det för ful blomma hon har på sig ikväll förresten?

En riktig Radioröst....
Citera
2021-02-19, 20:14
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Så roligt att Fredrik är den enda som ska sitta och käka en massa i varje avsnitt!

”En liten kan jag ta”
Citera
2021-02-19, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Så roligt att Fredrik är den enda som ska sitta och käka en massa i varje avsnitt!

”En liten kan jag ta”

Han är som Steffo Töntquist.
Citera
2021-02-19, 20:15
Avslutad
Citat:
Hennes röst skär in i benmärgen. Vad är det för ful blomma hon har på sig ikväll förresten?

Eller hur, hon är så enormt frustrerande.
Citera
2021-02-19, 20:16
Medlem
Perversitets avatar
Hade dom med Elvis för att djävlas med Claes Elfsberg? I första programmet han var med var det det en fråga om flatulens. Är detta en slump eller någon som medvetet drar SVT vid näsan?
Citera
2021-02-19, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Hade dom med Elvis för att djävlas med Claes Elfsberg? I första programmet han var med var det det en fråga om flatulens. Är detta en slump eller någon som medvetet drar SVT vid näsan?

Varenda låt first aids kit spelar låter likadant. Deras röstregister skulle kunna användas så mycket bättre.
Citera
2021-02-19, 20:21
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
De driver definitivt med Claes. Det är kutym på SVT att göra subtila anspelningar och referenser gällande hans böjelser när han närvarar.
Citera
2021-02-19, 20:22
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Varenda låt first aids kit spelar låter likadant. Deras röstregister skulle kunna användas så mycket bättre.
Min fråga har inget med First Aid Kit att göra.
Citera
2021-02-19, 20:22
Medlem
Introslingan var ju gjord av han den smällfete urinnevånaren som hette Israel i förnamn, men vad 17 var hans artistnamn?
Citera
2021-02-19, 20:23
Avslutad
Citat:
Min fråga har inget med First Aid Kit att göra.

Sorry men hur ska man kunna veta vad det är för låt när dom gör en dålig country version av allt dom spelar.
Citera
2021-02-19, 20:24
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Hennes röst skär in i benmärgen.
Kul att vara oense.
Jag tycker att den där släpigheten hon har i rösten är rätt sexig. Hon har också en viss spjuveraktig charm i sina resonemang. Men jag förstår att man kan reta sig på det.

Däremot irriterar jag mig på båda i det andra laget. Elfsberg har en lugn och trygg bas, som ger ett trovärdigt intryck och gör honom utmärkt som nyhetsuppläsare. Men han har visat sig vara ett riktigt j-a klappmongo i de debattprogram där han har medverkat sedan han slutade på nyheterna, liksom han visar sin okunnighet här. Så jag irriterar mig på den skärande diskrepansen.

Magdalena har en skärande kärring-aktig röst. Jag tänker bara på när det skämtades med henne och någon imiterade henne sägande: "Jag vill också kallas Foppa", med just den där gnälligheten som skär i mina öron ikväll.
Citera
2021-02-19, 20:25
Medlem
perry2s avatar
Mycket bra av First Aid Kit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in