2021-02-19, 19:32
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
omg.... Jag fattr ingenting!! Läser hela inlägget på fb hon har skrivit... att hon börjar blanda in Misstänkta våldtäktsmän hit o dit,,, vafan håller hon på med?? Hon e politiker... Julian Assange är väl inte ens dömd??? e detta en ledare vi snackar om? Ebba??? Vart fan kom julian assange in indetta??? Hur kan hon ännu inte vara körd av sitt parti??? Detta e pinsamt.....

Citat:
Ursprungligen postat av sandraso
fattar inte heller, totalt blåst i huvudet vafan håller hon på med??. Hur kan folk tycka att det är okej? Hur kan folk i partiet tycka att det är okej??, både i det egna och i de andra partierna??? varför är det ingen som vågar säga något??
Det är ni som är totalt blåsta i huvudet, det Binninge som är dömd. inte Assange.
2021-02-19, 19:33
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Ja NORMAL - till skillnad från många som skriver här...

Nja, kanske lite skralt med skam och empati. Inte för att hon nödvändigtvis har fel utan för att detta är en moralisk strid som hon inte kan vinna med mindre än att allt med motparten dras i smutsen.
2021-02-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Ja.

Ingen behöver ge sig. Det avgörs i rätten i mars.

Hon står upp för moral och etik, att avtal ska hållas och äldre respekteras. Precis det som Kd står för så de lär inte förlora något på detta.

Tack mannen för att du orka reda ut lite för mig. :thumbs_up
2021-02-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Det är inte hockeybilder - man kan inte bara lägga tillbaka dem kompisen bänk och låtsas som inget hänt. Väx upp. Förvånansvärt många barn som hänger här.
Ditt svar är obegripligt?
Du får nog omformulera det.
2021-02-19, 19:35
Medlem
Citat:
fattar inte heller, totalt blåst i huvudet vafan håller hon på med??. Hur kan folk tycka att det är okej? Hur kan folk i partiet tycka att det är okej??, både i det egna och i de andra partierna??? varför är det ingen som vågar säga något??

Är”mäklaren” sur nu när det visar sig att värderingen av fastigheten stämmer enligt proffsen?

Citat:
Är också i fastighetsbranschen och skulle också vilja påstå att fastigheten skulle mycket troligt säljas för 8 miljoner på öppna marknaden. Läge, läge, läge, det är vad man betalar för. Sen att det står ett hus med renoveringsbehov och lite skrotbilar på tomten struntar man i. Det finns inte oändligt med sådana här fastigheter som man får bebygga det gör dem unika och dyra. Antingen renoverar man eller river och bygger nytt. Grannfastigheter har sålts för 12 miljoner. Så jag anser att det är en mycket rimlig värdering. Sen får kleti och pleti Ebba usch klanen som har noll kunskap i vår bransch säga vad dem vill.
2021-02-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Alla människor har inte lika usel uppfattningsförmåga som du, döm inte andra efter dig själv.
Det är inte jag som dömer Ebba utan presumtiva väljare.
Men det är väl ett mindre problem för dig som är redan frälst?
2021-02-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
omg.... Jag fattr ingenting!! Läser hela inlägget på fb hon har skrivit... att hon börjar blanda in Misstänkta våldtäktsmän hit o dit,,, vafan håller hon på med?? Hon e politiker... Julian Assange är väl inte ens dömd??? e detta en ledare vi snackar om? Ebba??? Vart fan kom julian assange in indetta??? Hur kan hon ännu inte vara körd av sitt parti??? Detta e pinsamt.....

Det är inte bara pinsamt. Det är rent förtal för att misskreditera någon i Esbjörns sfär.
Så här beter man sig bara inte och absolut inte en kvinna/man i Ebbas ställning.

Ebba måste lära sig att hålla tand för tunga, så att detta inte urartar till att handla om något mer än om en fastighetsaffär.
2021-02-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Det är ni som är totalt blåsta i huvudet, det Binninge som är dömd. inte Assange.
det gör det inte mer rätt att hänga ut andra privatpersoner som hon gör. hon hänger ut flera personer. Hon har hängt ut ganska många privatpersoner i denna härva och nu syftar jag INTE på det juridiska ombudet.
2021-02-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Är”mäklaren” sur nu när det visar sig att värderingen av fastigheten stämmer enligt proffsen?
nej vi har inte sett någon annan värdering, jag har ca 17 år i fastighetsbranschen så jag känner mig ganska säker på min sak, jag hade lätt kunnat sälja den fastigheten för omkring 8 miljoner. Men det förstår jag inte är ett bevis, vi får helt enkelt vänta tills det kommer en annan värdering om det nu finns någon mäklare som vill ta på sig det jobbet och riskera bli uthängd.
2021-02-19, 19:40
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Nu vaknade Brännström också, inget nytt att komma med själv utan plankar Aftonbladet i stort sett rakt av.

https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/ebba-buschs-experter-domer-ut-att-esbjorn-bolin-inte-forstod-affaren/

Du missade att även Expressen helt plötsligt nu adderat bilder från Esb:s hus/tomt som inte funnits tidigare, som pekar i annan riktning, så även Expressen börjar nu alltså ordna en reträttväg liksom Ab tidigare gjorde med sin video...
2021-02-19, 19:44
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkalaj
Orkar inte plöja igenom 1100+ sidor (Edit: Hittade en halvbra summering) narrow it down till 2 frågor nu bara.
Vad ja förstått är huset ett ruckel och Ebba är mest ute efter tomtmarken vars läge ligger i vad? exklusiv-nära en strand,skog?

Är Esbjörns släkt enbart pengakåta och vill ha mer pengar, eller är de genuint intresserade av att behålla kåken?
Det hela har blivit näst intill en fars, Och varför backar inte Ebba? För denna affär lär ju inte vara till hennes jobb/karriärs fördel?
Kåken är kulturskyddad, hon kan inte riva, hon måste renovera.
Hon inget är ett ryggradslöst kräk, därför backar hon inte.
Senast redigerad av Knut-Anne 2021-02-19 kl. 19:56.
2021-02-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne

Sluta jiddra börja trolla... Läs inlägget hon skrev,,,, «han har engagerat sig i flera fall med misstänkta våldtäktsmän och även fallet runt julian assange»

Han e ju inte ens dömd.. Vad håller hon på med? Inte bara julian assange, alla andra hon hänger ut som en politisk ledare för ett kristet parti... Hur kan hennes väljare acceptera detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in