2021-02-19, 18:37
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
För mig är märy den värsta deltagaren jag har sett i valfri dokusåpa! Men hon tycker ju inte att hon gör något fel själv!
Hon vill lyfta andra i stället för att trycka ner. Det är en fin egenskap.
Citera
2021-02-19, 18:58
Medlem
Jag tror snarare att Henrik kommer välja att hoppa av. Tycker de hintade tydligt om det, och i så fall jävligt tråkigt och barnsligt beteende. Hoppas inte det är så, för jag gillar Henrik, men väljer han att hoppa av så fort han stöter på motgång så tappar han anseende i mina ögon.
Citera
2021-02-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Att Torparna enbart har EN Gårdskamp kvar (mellan Farmare och Torpare) sa ju Henrik när han kom till Torpet till dess deltagare. Det hade han hört från Allan som läste upp reglerna vid Henrik och Karins kamp dvs då betyder det EN Gårdskamp kommer i nästa vecka.

Därefter - när Finalen är på ingående om dryga 2 veckor tror jag? - så brukar Torparna få utföra en inbördes tävling där en blir vinnare på Torpet och som sedan får knata in på Farmen. Torpetvinnaren har hittills också fått välja att ta med sig en och ibland två stycken Torpare in till Farmen.

Fast denna säsong är ju väldigt mycket regler ändrade så i nuläget är allt väldigt oklart!

Sedan Annas uttalande om att "dina Farmenkompisar" drabbas kanske kan vara att Farmendeltagarna får utkämpa någon inbördes Extra tävling som slår ut någon Farmare direkt innan det vanliga Tinget? Alltså som straff för att de skickade med mat till Torpet.
Torpetfinalen är den 4/3 på tv4 play och på TV4 5/3 kl 20.00-21.00.
Citera
2021-02-19, 22:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Torpetfinalen är den 4/3 på tv4 play och på TV4 5/3 kl 20.00-21.00.

Om två veckor alltså - Tack då vet jag
Citera
2021-02-19, 22:36
Medlem
SodaFointains avatar
Nån mer som tycker plats byte till nästa säsong typ utlandet igen.
Citera
2021-02-19, 22:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Nån mer som tycker plats byte till nästa säsong typ utlandet igen.

Nu har du nog tagit fel på serie väl?
Den Svenska Farmen har väl aldrig varit utomlands - den har varit i Sverige hela tiden.

Robinson däremot har varit utomlands hela tiden utom i denna säsong som strax ska börja visas och fick bli i Norrland denna gång!
Citera
2021-02-19, 22:44
Medlem
Citat:
Den Svenska Farmen har väl aldrig varit utomlands - den har varit i Sverige hela tiden.

Den var i Afrika en gång.
Citera
2021-02-19, 22:46
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:

Robinson däremot har varit utomlands hela tiden utom i denna säsong som strax ska börja visas och fick bli i Norrland denna gång!
Jo i Afrika.
Citera
2021-02-19, 22:46
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:

Ja och stannar nog i Norrland. Blåbär, lingon,abborre och svamp. Godare än kokos och kasava
Citera
2021-02-19, 23:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jo i Afrika.

Jag hittade det efter lite googling. Verkar ha varit EN gång ... men vad knäppt kan jag tycka att de la det i Afrika och namnet blev tydligen därefter; Farmen Afrika

https://sv.wikipedia.org/wiki/Farmen_Afrika
Citera
2021-02-19, 23:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ja och stannar nog i Norrland. Blåbär, lingon,abborre och svamp. Godare än kokos och kasava

Säkert godare med våra delikatesser än kassava och kokos fast mycket knott och mygg i Norrland. Bara och bita ihop och köra några säsonger Robinson i Sverige så länge det är pandemi i varje fall kan jag tro.
Citera
2021-02-20, 00:45
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Jag hittade det efter lite googling. Verkar ha varit EN gång ... men vad knäppt kan jag tycka att de la det i Afrika och namnet blev tydligen därefter; Farmen Afrika

https://sv.wikipedia.org/wiki/Farmen_Afrika
Varìt skärgården med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in