2021-02-20, 03:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Överlag en väldigt blek säsong. I helhet är deltagarna väldigt tråkiga och det uppstår inga direkta konflikter.

Utav årets deltagare så:

Dag: Verkade kunna vara lite av en dramaqueen. Kändes dryg med sin stockholmska och yoga. Men försvann direkt.

Jennifer: Snygg men märkte knappt av henne innan hon skickades till Törpet.

Selmir: Blek. Hade knappt ngn koll på honom även om han var storbonde.

Lili: Kinesen var bitter flera gånger men känns inte som den som skapar "drama" utan mer surar ihop och snackar skit i kameran. Typ som den där indien som var med på Robinson i fjol, alltså Priya. Störig person.

Karin: Snygg men inte direkt varit inblandad i några bråk.

Pernilla: Noll koll på henne innan hon skickades till torpet.

Erik: Verkar vara en halv-svår individ men inte heller bidragit till en konflikt. Ogillar skäggiga gubbar med långt hår, det är gay.

Mary: Verkarde som många störde sig på henneoch hon hade ju en del starka tankar. Men även här blev det INGET.

Henrik: Var väl han som surade över att han inte fick snickra själv xD? Utöver det INGENTING.

Philip: Väldigt blek lol.

Richard: Blev sur på Mary när han skickades till torpet men därefter hände INGENTING. Han verkade tom ledsen när Mray åkte em. Ganska talande för säsongen. Ibland framstår det som om de kan ske lite bråk men i slutändan blir de ingenting.

Robin: Säkert en schyst kille men tråkig.

Allan: Öh var väl sur över att äggen var äckliga någon gång. Utöver det blek.

Daniel: En av favoriterna till att ta hem skiten. Också varit halv-sur emellanåt men som sagt, INGEN riktig kofnlikt.

Linnea: Ganska fat och tråkig.

Malin: Snygg men knappt synts.

Philip.Lloyd: Verkar vara trevlig men som sagt, verkar alltid söka "gemenskap" och inte konflikt.

Helena: Kunde blivit en del hat kring henne då hon är en comeback-individ. Men självklart är alla trevliga och snälla. Varit väldigt begränsad sedan hon lämnade torpet.
Jag tycker det har varit en strålande säsong hittills. Har t o m lyckats locka styvnackade Farmenhatare att titta i år.
Citera
2021-02-20, 04:01
Medlem
Lite av en mellansäsong. Kul att se ett gäng som lyckas med farnarlivet. Saknar dock en del än intrigerna som kan vara roliga att följa.
Citera
2021-02-20, 06:10
Medlem
Cofis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Jag tror snarare att Henrik kommer välja att hoppa av. Tycker de hintade tydligt om det, och i så fall jävligt tråkigt och barnsligt beteende. Hoppas inte det är så, för jag gillar Henrik, men väljer han att hoppa av så fort han stöter på motgång så tappar han anseende i mina ögon.

Det är en bra teori. Och om han hoppar av så blir kanske konsekvensen att en farmare måste till torpet för att bli 4 igen. Därav Annas uttalande.
Citera
2021-02-20, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Tror handlar om att Farmen bjöd på mat till Torpet. Då de gjorde liknade i Robinson förra året blev det konsekvenser.
Robinsonincidenten var att deltagare simmade ut till en förbipasserande segelbåt och tiggde mat och godis, de blev bestraffade för sitt fusk.

Det har förekommit att tidigare Farmendeltagare smugglat in mat och alkohol, senast förra året. Det har även hänt förr om åren, det påstås bland annat att Özcan Yildiz smugglade in två strippor och sprit för att fira att hans polare blev storbonde.

Det har kånkats fläsk fram och tillbaka i årets Farmen, det var någon som kom till Torpet med en balja grisfötter för någon vecka sedan, så det är nog inte det diskussionen handlar om.
Citera
2021-02-20, 07:28
Medlem
Citat:
Jag tror snarare att Henrik kommer välja att hoppa av. Tycker de hintade tydligt om det, och i så fall jävligt tråkigt och barnsligt beteende. Hoppas inte det är så, för jag gillar Henrik, men väljer han att hoppa av så fort han stöter på motgång så tappar han anseende i mina ögon.
Henrik eller Jennifer, möjligen båda två är min gissning.
Citera
2021-02-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Fetknoppen med bredare axlar än Dolph?
Hehe,, men röven e goare än dolphs
Citera
2021-02-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Vem av grabbarna syftar du på ?
Vincents
Citera
2021-02-20, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Lite av en mellansäsong. Kul att se ett gäng som lyckas med farnarlivet. Saknar dock en del än intrigerna som kan vara roliga att följa.
Det kanske kommer några bråk i avsnitten som är kvar, de måste väl ryka hop och tjafsa om något till slut, vi får se vad som händer.
Citera
2021-02-20, 11:17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Gillar f ö Helenas värmländska dialekt. "Tôrpet"

Ja, ho töler ju som fölk. Dä svenska bonnesamhället lever ju kvar, och ho ä en rar piga.
Citera
2021-02-20, 11:49
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ja, ho töler ju som fölk. Dä svenska bonnesamhället lever ju kvar, och ho ä en rar piga.

Helena gillar jag fast tyvärr har hon kommit lite i skymundan tycker jag sedan hon kom in på självaste Farmen.
Citera
2021-02-20, 12:30
Medlem
Amors avatar
Farmen- frikyrkoedition

Det är otroligt vad snälla och fina alla deltagare är. Behandlar varandra med respekt.

Frågan är varför man ska titta på det?
Citera
2021-02-20, 16:09
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ja, det var min tanke också. Övertygad om att det handlar om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in