2021-02-19, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
största ordbajsaren är din idol
Absolut inte vart nånstans har du läst att jag skrivit det, jag skrev ju att nardos mestadels av tiden gapar goja. Alltså snackar skit
2021-02-19, 17:02
Medlem
137MGs avatar
Tror ni det blir fest ikväll? Har för mig att förra året skrev de ut på dagsschemat när det var fest på kvällen... Men det är ju fredag så det borde väl bli det?
2021-02-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stepper10
Narcos " jAg Är En SåN mÄnNiSkA"

Klassisk kommentar för att skydda sitt eget felaktiga beteende. Vidrig.
2021-02-19, 17:05
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha!

Har dom släpat dit stamhövdingens mormor och morfar detta året? Enda slutsatsen jag kan dra efter att ha sett han den mindre smala som går runt med en mössa på sig och ” gumman ” som låter som dragit i sig 3 paket John Silver utan filter varje dag i 30 år.

Fiffigt BB, fiffigt!

Don King drog fram en skön andningsmaskin första natten, efter det blev han lite av en legend i tråden. Sen dess har han skiftat mellan 2 platser i huset och filosoferat. (Du vet en sån, självutnämnd filosof)

GanjaFarmor är go. Spontant hetsig i stunder och självklart som du nog redan anat gladast i spriten. Blev lite våt i vuxenblöjan av Fröidhs ordvitsar och har sedan dess smugit runt bland deltagarna och frågat om de tror att hon har en chans.
2021-02-19, 17:08
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Don King drog fram en skön andningsmaskin första natten, efter det blev han lite av en legend i tråden. Sen dess har han skiftat mellan 2 platser i huset och filosoferat. (Du vet en sån, självutnämnd filosof)

GanjaFarmor är go. Spontant hetsig i stunder och självklart som du nog redan anat gladast i spriten. Blev lite våt i vuxenblöjan av Fröidhs ordvitsar och har sedan dess smugit runt bland deltagarna och frågat om de tror att hon har en chans.
Hahaha, tänk en sexakt mellan Don King ( som också påminner om den galna professorn) och hon med Dart Vader rösten.... Hett!
Medlem
Störande att man måste gå tillbaka på sidan för att byta live-kamera, de borde ha som t.ex Viaplay har vid deras sportsändningar att man kan byta mellan kameravinklar (i viaplays fall byte av match) istället.
Medlem
Hoppas att de slänger i lite alkohol till gänget.
2021-02-19, 17:09
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hon den feta tror jag åker ut ganska snart. Inga jätteroliga deltagare den här säsongen..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Störande att man måste gå tillbaka på sidan för att byta live-kamera, de borde ha som t.ex Viaplay har vid deras sportsändningar att man kan byta mellan kameravinklar (i viaplays fall byte av match) istället.

vadå gå tillbaka är ju bara bläddra med q och a mellan kamerorna
Medlem
Lord2Moynes avatar
Sluta gapa Pidde Pannkaka... Jesper hette han visst....
2021-02-19, 17:10
Medlem
Contragulationss avatar
Tänk på Don Kings hjärta för helvete.
2021-02-19, 17:10
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees

I mobilen swipar man och i datorn använder man Q och A.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in