Usch stör mig bara mer på tessan nu. Hon verkligen ordbajsar. Och tror hon är värsta grejen hon borde pysa lite sin luft hon har.
Gillar ändå att Nachos nånstans ändå säger lite vettiga saker trots att hon mestadels av tiden gapar goja och är allmänt dum.
Var följer man lättast nyheter och uppdateringar om Big Brother? Minns när Kanal 5 hade det så hade man artiklar om allt som hänt och alla deltagare som var kvar och mörkat de som åkt ut.
Usch stör mig bara mer på tessan nu. Hon verkligen ordbajsar. Och tror hon är värsta grejen hon borde pysa lite sin luft hon har.
Gillar ändå att Nachos nånstans ändå säger lite vettiga saker trots att hon mestadels av tiden gapar goja och är allmänt dum.
Så Nardos när hon blir irriterad på någon då pratar hon ut i bikten istället för med andra? Men sa hon inte igår till Stephanie att hon inte gillade att Steph gjorde det i bikten om henne för att hon kan måla upp Nardos för svenska folket som är fel?
Dubbelmoralen=100, Självinsikten=0.
Senast redigerad av Jen1n1 2021-02-19 kl. 17:03.
Therese (?) verkar ju ha goda lungor, naturliga eller ej 😉. Hon ska dock sluta spela smart, såg igenom henne efter 5 min. Spånet mitt emot kan nog bli en speciell månniska med lite alkohol i kroppen.