Citat:
Ursprungligen postat av
niqq
Det finns ingenting som bevisar att det var CA's vapen som dödade Palme.
Vidare finns det ingenting som binder honom till mordplatsen vid tidpunkten, ingen teknisk bevisning och heller inga vittnen.
CA är ett luftslott.
----------------------------------------------------------
Så sett är inte jag heller i nuläget övertygad om att det var CA som sköt Palme ..'
Men jag menar att han har
Vecklat in sig själv på listan genom det bisarra hanterandet av Revolvern .Med underliga Många fel i vapenhanteringen .
Ingen kan vara så snurrig + medlem i en skytteklubb att han inte fattar att vapnet är intressant i Sveriges största brottsutredning ..
Så förr eller senare åker man på att visa detta vapen . Måste ju vara första ansatsen
Hela grejen med upplägget på Polisen spola fram vapnen.
Men han agerar inte så ...
Det verkar ju vara fakta att vapnet är Registrerat på fel nummer
Skumma Bilbärgare som handlar med dessa vapen och han har kvar vapen när han skjuter sig själv när Polisen står vid dörren .. En nervsjuk
Det är för mycket som inte stämmer där.
Det kan jag köpa att man vill slippa Polisen + Köpa att man inte vill bli inblandad i detta
Men Vore det bara en " Specialare " med numret ..Känns inte det som ngt man behöver krångla till .
Det tycker jag man borde klara .. Men en smäll på fingrarna om ens det.
Nu åker kanske Åklagaren på en Reklamation får börja om
Känns rimligt att denna typen av Frågetecken rätas ut om Möjligt.
Håll med om att det är ett skumt agerande det var väl runt 4 siffrigt antal andra som svor och gick visade sina vapen men inte Christer.