2021-02-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
LenaMellin är ju annars en stark kandidat.
Skönt att Farah Ababi åkte ut iallafall.
Citera
2021-02-15, 16:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Samma här, men så är jag mer av en ingenjörstyp än en kultur/konstnärs/kreativt yrke-typ. Dvs motsatsen till 95 % av de tävlande. -99 är också ett år jag har ett ganska tydligt förhållande till. Till skillnad från 2017 eller vad det nu var förra gången. 2010-talet är bara en enda röra av "ganska nyligen, inte jättelängesen, kanske ett par tre år sen?" för mig.
Det var ologisk psykologi dom utsatte oss för när dom spela Prince(Bertil)-99,
för har man där en rätt-trogen hjärna så tänker man att det inte kan vara 1999 som är svaret eftersom alla känner till den där refrängen & då är det en för enkel ledtråd för att dom ska ha kört den, varav årtalet måste vara det år 99 spelades in, vilket jag gissar var runt 1983
Citera
2021-02-15, 18:51
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Wayne Gretsky lirade hockey ! Eller trodde du han var författaren ?

Det knepiga var att "dockan" som föreställde Wayne var högerskytt/rajtare...
Citera
2021-02-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Det knepiga var att "dockan" som föreställde Wayne var högerskytt/rajtare...
Ja det såklart ! Tänkte inte på det 😊
Citera
2021-02-18, 08:37
Medlem
Provrorsbarns avatar
Epstein ersatte väl han som uttalade judehat? Har de spelat om alla matcher med andra ord? Får deltagarna mer betalt då? Schysst mot de som inte fick gå vidare pga denna skandal.
Citera
2021-02-18, 11:40
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Epstein ersatte väl han som uttalade judehat? Har de spelat om alla matcher med andra ord? Får deltagarna mer betalt då? Schysst mot de som inte fick gå vidare pga denna skandal.
Nej. Dom hade bara hunnit spela in gruppspelet innan skandalen briserade. Så övriga i gruppen fick istället varsin ytterligare match mot Nordegren/Epstein medans resultaten mot Zafar/Boisen ströks.

Möjligen att dom fick rucka på schemat några dagar så slutspelslagen var kanske tvungna att stanna kvar i Göteborg några dagar mer och att dom ersätt för det. Vad vet jag.
Senast redigerad av Steff83 2021-02-18 kl. 11:51.
Citera
2021-02-18, 20:25
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej. Dom hade bara hunnit spela in gruppspelet innan skandalen briserade. Så övriga i gruppen fick istället varsin ytterligare match mot Nordegren/Epstein medans resultaten mot Zafar/Boisen ströks.

Möjligen att dom fick rucka på schemat några dagar så slutspelslagen var kanske tvungna att stanna kvar i Göteborg några dagar mer och att dom ersätt för det. Vad vet jag.

Men det innebär ju att något lag som först vann mot jude-hataren sedan förlorade mot epstein&co och därför inte gick vidare, = epstein ”snodde” deras plats mot finalen.
Citera
2021-02-18, 20:52
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Men det innebär ju att något lag som först vann mot jude-hataren sedan förlorade mot epstein&co och därför inte gick vidare, = epstein ”snodde” deras plats mot finalen.
Så kan man se det. Men det var väl OK när det blev som det blev så smidigt det gick. Hade man hunnit spela in slutspelet hade man tvingats radera matcher som inte ens dom var inblandade i och rört till det ordentligt.
Citera
2021-02-19, 05:37
Medlem
Vilka tror ni vinner ikväll då?
Jag håller på Claes och Magdalena.
Jag gillar inte högljudda Louise och Thomas.
Citera
2021-02-19, 06:04
Medlem
Tror och hoppas på Claes och Magdalena.
Citera
2021-02-19, 09:39
Medlem
vonblixens avatar
Jag hoppas på Louise och Thomas ikväll.
Citera
2021-02-19, 11:16
Medlem
Bäst vore om dom chockade alla med att byta kvinnor (det är ju så poppis nu..). Louise med Claes och viceversa - naturligtvis utan att meddela lagen i förväg. Kan se att Claes näsa skulle bli lika lång som Pinocchios. SvenskaFolket skulle få något att diskutera i åtminstone en vecka framöver (Vi behöver alla en coronapaus).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in