2021-02-18, 17:18
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
MEN hon kommer göra väldigt mycket drama i fortsättningen och i slutändan så är ju det man vill se. Det skulle bli väldigt tråkigt att skicka ut henne först av alla (bara min åsikt- kan tilläggas att jag inte ser på big brother 24/7 så min åsikt hade kanske varit annorlunda om så var fallet)

Jag håller med, vill inte skicka ut henne än!
Joel hade jag gärna velat få ut snarast.
2021-02-18, 17:18
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror det började med att alla reagerade på att Nardos aldrig hinner äta klart samtidigt som alla andra för hon sitter och snattrar precis hela tiden, och så började Simon mata henne..? Något sådant, och sen blev det väl deras grej bara.

Rätt skumt.

Haha, tror också det. Hon har fullt upp med att vara jobbig och glömmer äta annars.
2021-02-18, 17:20
Bannlyst
Om Judith är favorit att vinna och hon gör det så kommer det bli en otroligt tråkig säsong.
Visst verkar hon snäll o så, men jämför henne med Sami så har hon noll karisma lr nån intressant personlighet.
Hittills varken gillar jag lr hatar nån, alla är mellanmjölk.
Förra året vid det här laget störde jag mig på Anty, Amilia och Lisa, och Lisa2 som sen kom in och sprang runt naken och hångla med alla ska vi inte prata om.
Ändå var alla dom roligare att titta på en årets deltagare.
Börja med att byta ut gamlingarna och släng en Amilia och en Roddan så kanske det kan bli lite fart på det hela.
2021-02-18, 17:26
Medlem
Stummakorianderss avatar
Fan vad kul med det nya programmet bara huset! Tror att det kombinerat med studioavsnitten kommer bli skitbra! Älskar Kirsty så vill verkligen se från studion men saknar verkligen vanliga bb!
2021-02-18, 17:27
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du har aldrig förvånat mig lika mycket som i detta nu. Vet inte alls hur jag ska reagera eller svara. JAG(!!!) vet inte vad jag ska skriva. It's a first.

Kommer inte bli drama om ingen vågar säga ifrån till henne, though. Och det vet jag inte om någon kommer göra.

Hon är redan ett irritationsmoment hos majoriteten av tjejerna. Så fort hon känner av att det pratas om henne bakom ryggen så kommer det bli ännu svårare att hålla uppe fasaden. Det kommer räcka med att de andra inte ger henne ögonkontakt i konversationer längre (för att de är trötta på att hon tar över) så vet hon att baktalandet är ett faktum. Hon kan signalerna efter 22 år. Det är då kaoset börjar!

Det är det här som är Big Brother. Det var därför jag aldrig ville ha ut Amilia förra säsongen trots avsky. Hon var en av dem som gjorde förra säsongen sevärd.
Come at me haters
2021-02-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Jag saknar Amilia, hon var grym. Jag har bara svårt att förlåta när man fick se hennes arsle, en mardröm.
A fy fan, jag har mardrömmar om den fortfarande....
2021-02-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror det började med att alla reagerade på att Nardos aldrig hinner äta klart samtidigt som alla andra för hon sitter och snattrar precis hela tiden, och så började Simon mata henne..? Något sådant, och sen blev det väl deras grej bara.

Rätt skumt.

Jaha haha, ja rätt såå.

Har Jesper några kläder som passar en 42-årig man tro?
2021-02-18, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jaha haha, ja rätt såå.

Har Jesper några kläder som passar en 42-årig man tro?

Jag tror aldrig Jesper har vågat känna efter vem han verkligen är. Han flyr i sina dåliga skämt och tonårskläder. Det är en sån jäkla sekundär skam att se honom inne i huset. Jag borde kanske göra en orosanmälan.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jaja tar man ut Nardos så dör huset glöm inte det när nu tänker som en del gör, Runt hon händer det ngt - hon syns & hörs m och om man ser på ögriga är det tysta möss...

Vill ni ha en bra produktion i rutan eller ska det återgå till nej vi glider runt tysta utan våga ha en åsikt, Kommer döda intresset av att se om så ske för hon står för underhållningen!

Tror inte jag. Andra kliver fram.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Om Judith är favorit att vinna och hon gör det så kommer det bli en otroligt tråkig säsong.
Visst verkar hon snäll o så, men jämför henne med Sami så har hon noll karisma lr nån intressant personlighet.
Hittills varken gillar jag lr hatar nån, alla är mellanmjölk.
Förra året vid det här laget störde jag mig på Anty, Amilia och Lisa, och Lisa2 som sen kom in och sprang runt naken och hångla med alla ska vi inte prata om.
Ändå var alla dom roligare att titta på en årets deltagare.
Börja med att byta ut gamlingarna och släng en Amilia och en Roddan så kanske det kan bli lite fart på det hela.

Håller verkligen inte med det. Tycker Judith är väldigt karismatiskt och härlig. Till skillnad från Sami som bara gnällde och klagade på allt, finns nog ingen i hela världen som vunnit bb som förtjänat det mindre utifrån den ”insatsen” han gjorde.
2021-02-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Är det dom på discord?
Nej de finns på messenger
2021-02-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Jag tror aldrig Jesper har vågat känna efter vem han verkligen är. Han flyr i sina dåliga skämt och tonårskläder. Det är en sån jäkla sekundär skam att se honom inne i huset. Jag borde kanske göra en orosanmälan.

Mer som en 6-årig flicka. Vilket blir ännu mer obehagligt med bakgrundsinfon att han ljög om sin ålder i PH.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in