2021-02-18, 17:12
Medlem
Gruppchatterna big brother 2021 och alltombigbrother ber jag er att inte gå med I för de admins I dom slänger ut folk när man frågar saker och berättar saker som många feminister lättkränkta personer inte gillar
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jaja tar man ut Nardos så dör huset glöm inte det när nu tänker som en del gör, Runt hon händer det ngt - hon syns & hörs m och om man ser på ögriga är det tysta möss...

Vill ni ha en bra produktion i rutan eller ska det återgå till nej vi glider runt tysta utan våga ha en åsikt, Kommer döda intresset av att se om så ske för hon står för underhållningen!

Det händer mycket runt kackerlackor också och de dödar dessutom huset. De flesta skulle nog kalla in Anticimex.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon the Simp sitter och matar Nardos igen.

Han är så pinsam
2021-02-18, 17:13
Bannlyst
Vafan censur.

Kul att Simon matar Nardos.😄
2021-02-18, 17:13
Medlem
Nardos må vara jobbig men ingenstans i närheten av hur vidrig Amilia var. Får fortfarande mardrömmar om den där bruden.
2021-02-18, 17:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det händer mycket runt kackerlackor också och de dödar dessutom huset. De flesta skulle nog kalla in Anticimex.
Dålig jämförelse.....
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Gruppchatterna big brother 2021 och alltombigbrother ber jag er att inte gå med I för de admins I dom slänger ut folk när man frågar saker och berättar saker som många feminister lättkränkta personer inte gillar

Är det dom på discord?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför gör han det? Så konstigt

Jag tror det började med att alla reagerade på att Nardos aldrig hinner äta klart samtidigt som alla andra för hon sitter och snattrar precis hela tiden, och så började Simon mata henne..? Något sådant, och sen blev det väl deras grej bara.

Rätt skumt.
Medlem
Personligen så kan jag säga att jag inte hade tolererat att vara tillsammans med Nardos i samma hus i mer än 30 min MEN hon kommer göra väldigt mycket drama i fortsättningen och i slutändan så är ju det man vill se. Det skulle bli väldigt tråkigt att skicka ut henne först av alla (bara min åsikt- kan tilläggas att jag inte ser på big brother 24/7 så min åsikt hade kanske varit annorlunda om så var fallet)

Sen alltså LUIS, han är bara för speciell... han pratar och pratar men ingen förstår honom och han förstår ingen. Igår var han silverkungen och idag en fågel...
2021-02-18, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nardos må vara jobbig men ingenstans i närheten av hur vidrig Amilia var. Får fortfarande mardrömmar om den där bruden.

Jag saknar Amilia, hon var grym. Jag har bara svårt att förlåta när man fick se hennes arsle, en mardröm.
2021-02-18, 17:17
Medlem
Simon får gärna fortsätta mata Narcos...såhär tyst har hon väl aldrig varit?
2021-02-18, 17:18
Medlem
gabrielle2s avatar
Hur sjutton kan det vara tekniska problem stup i kvarten.
Ljudkvaliteten blir kass mellanåt dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in