2021-02-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Så , du menar alltså på allvar att ett hot riktas mot Cassie , hur länge har hon känt sig hotad tror du?
På ett ungefär ? Jag menar hon blev stampad på och hoppade på precis på ögonblicket innan den aktuella tidpunkten av Tim. Du måste förstå det. Dessutom hade Cassie gjort slut med Tim tiden innan händelsen. Vilket i dina ögon är väldigt bra gjort av Cassie. Varför blev hon manipulerad av Tim att komma tillbaka till honom tror du? Nej jag tycker faktiskt att Cassie blir extremt orättvist behandlad då nu och sen enligt din vilja att se mig med Cassie. Ja mig får du hota hur mycket du vill, det rör mig inte i ryggen. Men sluta vara elaka mot Cassie. Det kommer ju enbart fram mer och mer bevis som kan användas av rätten att försätta Cassie på helst fri fot.
Ja verkligen, massor av bevis. Jag tror du får rätt, domen rivs upp och Tims familj får betala skadestånd och hon blir stenrik? Snip, snap, snut och där tog din saga slut! Det rivs inte upp nåt domslut. Fallet är klart, dom har fallit, straff har utdelats och påbörjats. Skicka en bukett spenat till Ystads Kvinnoanstalt, hon har minst 11 år kvar!! Virrpanna.. 🤯
Citera
2021-02-17, 14:34
Avslutad
Cassie fixar detta , det blir max 3 år.
Nej jag förstår att Tims familj inte blir skadeståndskyldiga men det är viktigt att förstå att Cassie inte högg Tim till döds i sängen , därför att Tim hoppade på henne och stampade på henne ögonblicket innan kniven och olyckan skedde. .

Tim gick väl därefter och la sig i sängen fattar ni väl.

Jag står upp för sanningen , Cassie är oskyldigt dömd och då måste rätten riva upp och titta extra noga på det straff som getts Cassie. .. alldeles för högt straff. .
Cassie är alltid välkommen i mitt hem .. hon är värd att känna sig älskad.
Det är med erat hat som ondskan föds. . Försök nu att i framtiden vara mer öppen för omvårdnad och lyhördhet.
Cassie är en utmärkt kvinna , med ett jättefint hjärta..
Citera
2021-02-17, 14:39
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Nej jag förstår att Tims familj inte blir skadeståndskyldiga men det är viktigt att förstå att Cassie inte högg Tim till döds i sängen , därför att Tim hoppade på henne och stampade på henne ögonblicket innan kniven och olyckan skedde. .

Jag står upp för sanningen , Cassie är oskyldigt dömd och då måste rätten riva upp och titta extra noga på det straff som getts Cassie. .. alldeles för högt straff. .
Det är med erat hat som ondskan föds. . Försök nu att i framtiden vara mer öppen för omvårdnad och lyhördhet.
Du är allt en riktig komiker,när ska du vakna?? din älskade lilla Cassie kommer sitta i fängelse många år till, och du kan inte göra något åt saken
Citera
2021-02-17, 16:36
Medlem
Citat:

Var du där? Jag kan inte minnas att jag läste i fup att där satt en dåre i garderoben.. 👀
Citera
2021-02-17, 21:50
Medlem
Citat:

Jag hotar inte? Vart ser du att jag hotar? Du bara yrar hela tiden😂😂
straffet hade inte blivit så högt om de hade varit självförsvar?
Du kommer säkert från hennes familj, de märks ju.. inget innan för pannbenet där inte lol
Citera
2021-02-18, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamoln08
Jag hotar inte? Vart ser du att jag hotar? Du bara yrar hela tiden😂😂
straffet hade inte blivit så högt om de hade varit självförsvar?
Du kommer säkert från hennes familj, de märks ju.. inget innan för pannbenet där inte lol

Det är ju just självförsvar som jag talar om. Oaktsam handling.
Den skadan som blivit har inte varit med avsikt från Cassie.
Oaktsam handling kan ge fängelse , men icke 16 år.
3 år är rimligt. Nej jag är ingen familje medlem, jag känner inte Cassie privat men jag ser på henne att hon inte ljuger.
Ja jag har läst fupen , följt varje ord i rättegången. . Sett bilder och satt mig in i detta fallet.
Cassie blev misshandlad och försvarade sig.
Det kommer snart rubriker i tidningen.
Citera
2021-02-18, 06:09
Medlem
Citat:
Det är ju just självförsvar som jag talar om. Oaktsam handling.
Den skadan som blivit har inte varit med avsikt från Cassie.
Oaktsam handling kan ge fängelse , men icke 16 år.
3 år är rimligt. Nej jag är ingen familje medlem, jag känner inte Cassie privat men jag ser på henne att hon inte ljuger.
Ja jag har läst fupen , följt varje ord i rättegången. . Sett bilder och satt mig in i detta fallet.
Cassie blev misshandlad och försvarade sig.
Det kommer snart rubriker i tidningen.

Du som skyddar henne,Och verkar veta så mycket också.
Varför missbruka hon både kokain och tramadol det sista i stora mängder,Tramadol har hon ätit under en väldigt långtid långt innan hon träffade Tim.

Förklara gärna varför hennes familj valde lite avstånd från henne pga raseriutbrott osv?

Hade förstått dig om hon va en lugn person utan några fel och brister.

Men nä du är ute och snurrar rätt fel nu möjligen är du en person som även tror att jorden är platt?
Citera
2021-02-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Varför missbruka hon både kokain och tramadol det sista i stora mängder,Tramadol har hon ätit under en väldigt långtid långt innan hon träffade Tim.

Förklara gärna varför hennes familj valde lite avstånd från henne pga raseriutbrott osv?

Men nä du är ute och snurrar rätt fel nu möjligen är du en person som även tror att jorden är platt?

Låt killen vara han tror han kommer få smaka på hallon när hon kommer ut men han känner inte henne personligt o folk som gör kan berätta Till dig att hon e äcklig kvinna som går på svaga killar som faller för hallon precis som han hära sen manipulerar killarna in Till kaklet! De enda vi kan hoppas på e att hon dör där inne Amen
Citera
2021-02-18, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra

Att hon haft drogproblematik sedan tidigt betyder inte att hon var elakt lagd, det uppfattades möjligen så av omgivningen runt Cassie. Hon led kanske av abstinens.. men.. och detta är viktigt , hon arbetade , hon dansade.
Fullt utvecklat beroende av medicinering eller droger är det inte att tala om.

Nej , Cassie har hamnat snett , blivit utnyttjad av andra med beroende.. där ligger den mest troliga sanningen.
Det i sig gjorde henne mer irriterad eftersom hon tydligen inte fick göra helt som hon vill på fritiden.

Dansen var mycket viktig för Cassie , likaså arbetsplatsen. . Fast när helgerna kom ... kom också hennes beroende "vänner".

Hon skötte ju sitt jobb , dansen var mycket fint upplagd.. ingen har klagat på henne.

Det är en mycket tragisk händelse , där inte enbart Tim tryckt på ömmande punkter.
Sådan situation ska normalt inte förekomma hos en ung kvinna , men tyvärr var Cassie för snäll och omtänksam.
Många drog nytta av hennes godhet.
Citera
2021-02-18, 17:03
Medlem
Citat:
Att hon haft drogproblematik sedan tidigt betyder inte att hon var elakt lagd, det uppfattades möjligen så av omgivningen runt Cassie. Hon led kanske av abstinens.. men.. och detta är viktigt , hon arbetade , hon dansade.
Fullt utvecklat beroende av medicinering eller droger är det inte att tala om.

Nej , Cassie har hamnat snett , blivit utnyttjad av andra med beroende.. där ligger den mest troliga sanningen.
Det i sig gjorde henne mer irriterad eftersom hon tydligen inte fick göra helt som hon vill på fritiden.

Dansen var mycket viktig för Cassie , likaså arbetsplatsen. . Fast när helgerna kom ... kom också hennes beroende "vänner".

Hon skötte ju sitt jobb , dansen var mycket fint upplagd.. ingen har klagat på henne.

Det är en mycket tragisk händelse , där inte enbart Tim tryckt på ömmande punkter.
Sådan situation ska normalt inte förekomma hos en ung kvinna , men tyvärr var Cassie för snäll och omtänksam.
Många drog nytta av hennes godhet.
Men dansandet kan hon fortsätta med i fängelset. Det är ingen som kan hindra henne från att ta ett par steg innan hon lägger sig. Jobbet däremot, där är hon rökt. Det kommer att bli väldigt svårt att få ett nytt efter också, med det bagaget. Drogerna, nu blir hon ju fri från det också. Men allt det här behöver du inte oroa dig för idag, det är väldigt länge till hon blir fri. Man behöver tänka ett extra varv innan man mördar någon. Det är inget bra vet du.. Faan du hinner med ett par förhållanden innan du går ner på knä! 😜
Citera
2021-02-18, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Men dansandet kan hon fortsätta med i fängelset. Det är ingen som kan hindra henne från att ta ett par steg innan hon lägger sig. Jobbet däremot, där är hon rökt. Det kommer att bli väldigt svårt att få ett nytt efter också, med det bagaget. Drogerna, nu blir hon ju fri från det också. Men allt det här behöver du inte oroa dig för idag, det är väldigt länge till hon blir fri. Man behöver tänka ett extra varv innan man mördar någon. Det är inget bra vet du.. Faan du hinner med ett par förhållanden innan du går ner på knä! 😜

Din text är ganska rolig faktiskt , förstå nu att det handlar om en olycka. Att döda en annan människa behöver inte betyda att man måste tänka ett varv extra eftersom olyckan varit ett faktum. Ja att drogproblematiken hon haft är ett absolut stopp nu är bara positivt absolut. . Men återigen hon har dömts för hårt.

Nja , förhållanden är inte min starka sida , jag är ganska ful. Men jag är gift och lever lyckligt gift.
Kanske min fru ljuger för mig menar ni? Haha.. jaja ..

Nu återstår det att döma Cassie på rätt sätt . . Till 3 års fängelse..domen från tingsrätten bör ändras av högsta domstolen vad gäller efterföljden.
Senast redigerad av Massonite 2021-02-18 kl. 17:54.
Citera
2021-02-18, 18:52
Medlem
Citat:
Din text är ganska rolig faktiskt , förstå nu att det handlar om en olycka. Att döda en annan människa behöver inte betyda att man måste tänka ett varv extra eftersom olyckan varit ett faktum. Ja att drogproblematiken hon haft är ett absolut stopp nu är bara positivt absolut. . Men återigen hon har dömts för hårt.

Nja , förhållanden är inte min starka sida , jag är ganska ful. Men jag är gift och lever lyckligt gift.
Kanske min fru ljuger för mig menar ni? Haha.. jaja ..

Nu återstår det att döma Cassie på rätt sätt . . Till 3 års fängelse..domen från tingsrätten bör ändras av högsta domstolen vad gäller efterföljden.
Det är ingen olycka när man sätter en kniv i hjärtat på en annan människa, det är mord. Det är just därför hon blev dömd till ett längre straff, kunde gott blivit längre. Jag är glad att du blev lite road av mitt inlägg. Herregud du har en fru, var nöjd över det. Om du är ful är obetydligt, det får du inte fängelse för. Glöm denna hemska Cassie nu och låt henne få sona sitt brott. Det är ingen bra person.. 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in