2021-02-18, 11:53
Medlem
Copiadyos avatar
Nya inlägg där han anklagar Stina Wolter för att mobbas... Och att 95% håller med honom..
Alltså han måste fått en hjärnblödning?
Citera
2021-02-18, 11:54
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Lite som den populära psykologiska mekanismen (som jag tror starkt på) att den som mest tydligt (och extremt) tar avstånd från, exempelvis, homosexualitet själv lider av homosexuella impulser/tankar/önskningar. Jag kan tänka mig att Patrik, på ålderns höst, sneglat alltmer åt tonårsflickors håll, och att han gärna vill dölja detta för omgivningen.

Antingen det, eller så tar han bara den enklaste vägen när det kommer till att slå in en öppen dörr: "Se vad himla illa jag tycker om pedofiler, visst är jag bra?". Kanske en kombo, vem vet...

Först slår han in den mest öppna dörr någonsin, likt när folk för ett gäng år sen ändrade bakgrundsbild på facebook för att vissa att man var emot Terrorism eller andra saker, starka ställningstagande...

Men sen hittar han ju på spöken konstant, folk mobbar honom (Fast det är han som mobbas och använder härskartekniker)
Sen säger han att alla som ifrågasätter något är pedofiler eller att man kan inte ifrågasätta upphovsrätt för det finns större problem...
Såå jääävla tröötsam retorik som tyvärr fungerar på alldeles för många.

Är man en ond människa om man, lite i smyg, hoppas att Patrik åker ditt för våldtäckt eller liknande inom en snar framtid?
Citera
2021-02-18, 12:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Lite som den populära psykologiska mekanismen (som jag tror starkt på) att den som mest tydligt (och extremt) tar avstånd från, exempelvis, homosexualitet själv lider av homosexuella impulser/tankar/önskningar. Jag kan tänka mig att Patrik, på ålderns höst, sneglat alltmer åt tonårsflickors håll, och att han gärna vill dölja detta för omgivningen.

Antingen det, eller så tar han bara den enklaste vägen när det kommer till att slå in en öppen dörr: "Se vad himla illa jag tycker om pedofiler, visst är jag bra?". Kanske en kombo, vem vet...
Fast läser man hans inlägg så verkar han ju inte gilla kvinnor/tjejer alls .. så misstänker att det inte är just tonårstjejer som i så fall är intressanta.
Citera
2021-02-18, 12:49
Moderator
Schlesiens avatar
Citera gärna lite av vad han skriver och säger, med dess kontext. Sådana härdsmältor rensas ofta bort efteråt.
Citera
2021-02-18, 13:04
Medlem
Så Patrik snor en bild och blir kränkt när upphovsmannen påtalar upphovsrätten.

Han har fan tappat det.

Nu får man väl börja hänga med Lamotte och göra smarta analyser av hur svårt det är att vara vit man i västvärlden.

Glöm inte att swisha till 242
Citera
2021-02-18, 13:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Citera gärna lite av vad han skriver och säger, med dess kontext. Sådana härdsmältor rensas ofta bort efteråt.

Citat:
Jävlar vilket drag det har varit idag, har fått lära mig att det är skillnad på kamp och kamp och sedan efter en hyfsad stark öppningsaktion av pungsparksgänget så fullständigt vände matchen för att bli den promenadsegern som förutspåddes tidigt imorse. Aktion 242 som till och med lurade fram gammelgäddan @stinawollter men som gjorde en slät figur

Citat:
Till alla er feministaz som hatar på mig varsågod, det biter inte på mig så kackla er trötta om ni känner för det, men det är många tjejer och kvinnor som kontaktar mig och är rädda för er för ni hotar och förföljer alla som har lagt en kommentar eller likat nåt på min sida...

Citat:
Flera skriver att det är 30% av pedofilerna inte begår övergrepp, är det plötsligt en bra grej?? 70% är aktiva! Ska vi kanske vända på steken och ställa oss på offrens sida dvs barnens för hur förklarar du för ett barn att, jävlar vilken otur du hade för vi trodde ju att din förövare tillhörde dom snälla pedofilerna och inte den stygga sidan..

Han har drabbats av farsoten feministtroll i trådarna. Ganska intressant att dessa feminister alltså kliver in för beskydd av pedofiler. Men klart för dom i deras sätt att se på världen kan ju aldrig pojkar som Patrik var när han blev utsatt kallas offer. Där är det väl vart det hänger upp sig på.
Citera
2021-02-18, 13:25
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han har drabbats av farsoten feministtroll i trådarna. Ganska intressant att dessa feminister alltså kliver in för beskydd av pedofiler. Men klart för dom i deras sätt att se på världen kan ju aldrig pojkar som Patrik var när han blev utsatt kallas offer. Där är det väl vart det hänger upp sig på.

Skämtar du?

Om en feministnazitrollapa säger

"Öj vafan credda konstnären" = Peddofilvurmare?

Man kan tycka konstären ska ha credd samtidigt som man hatar pedofiler, annars tycker jag alla i tråden är pedofiler som har tid att hänga här istället för att vara ute och skydda barnen, samma jävla mongologik.

Edit; De flesta skrev ju bara och bad honom credda konstnären, hans arguemnt är ju halmgubbar? Det är garantert 0 tjejer som skrivit till honom och varit rädda (Går du på det?) Sen säger han att folk förföljer och förlöjligar hans följare? Det är också halmgubbe, det är ju han som är otrevlig och använder lillagumman-retorik konstant.
Senast redigerad av Copiadyo 2021-02-18 kl. 13:28.
Citera
2021-02-18, 13:28
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Skämtar du?

Om en feministnazitrollapa säger

"Öj vafan credda konstnären" = Peddofilvurmare?

Man kan tycka konstären ska ha credd samtidigt som man hatar pedofiler, annars tycker jag alla i tråden är pedofiler som har tid att hänga här istället för att vara ute och skydda barnen, samma jävla mongologik.

Jag tror knappast det här feministgänget brinner för upphovsrättsfrågor i vanliga fall. Det här handlar bara om att få trycka till Patrik med det enda man kan komma på. Patriks fråga kring jämförelsen bilderna emellan undviker man totalt.
Citera
2021-02-18, 13:31
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tror knappast det här feministgänget brinner för upphovsrättsfrågor i vanliga fall. Det här handlar bara om att få trycka till Patrik med det enda man kan komma på. Patriks fråga kring jämförelsen bilderna emellan undviker man totalt.

Jag håller med om att dessa feministnazi ev har tagit chansen att trycka till Patrik, och skiter fullständigt i upphovsrätten, det rättfäridgar väl inte hans härdsmälta någonting alls ändå? Han hade kunnat manuvrerat ut dem genom att antingen bara sagt
"Fan ni har rätt, credd, sorry"
Eller bara ignorerat? Att istället börja kalla dem pedofiler och använda massa härskartekniker samt massa andra övertramp.
Citera
2021-02-18, 13:33
Medlem
Magictrixs avatar
Finns det några belägg för att offer blir förövare? Det händer ju, så jag menar om det är en slump eller om det finns belägg för att det följer ett mönster?

Sedan funderar jag över sexuell läggning. Jag kan förstå att man kan få en störd sexualitet om man råkat ut för övergrepp som barn. Men om man som pojke har blivit utsatt för övergrepp av en vuxen man, finns det något som gör att man själv ger sig på pojkar i så fall, eller går det lika bra med flickor? Har det överhuvudtaget med sexualitet att göra eller är det bara typ hämnd?
Citera
2021-02-18, 13:33
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Jag håller med om att dessa feministnazi ev har tagit chansen att trycka till Patrik, och skiter fullständigt i upphovsrätten, det rättfäridgar väl inte hans härdsmälta någonting alls ändå? Han hade kunnat manuvrerat ut dem genom att antingen bara sagt
"Fan ni har rätt, credd, sorry"
Eller bara ignorerat? Att istället börja kalla dem pedofiler och använda massa härskartekniker samt massa andra övertramp.

Ja, det kan jag hålla med om. Patrik har hanterat deras påhopp helt värdelöst. De är inte direkt svåra att manövrera ut om man vill, men Patrik verkar lika känslostyrd han.
Citera
2021-02-18, 13:36
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, det kan jag hålla med om. Patrik har hanterat deras påhopp helt värdelöst. De är inte direkt svåra att manövrera ut om man vill, men Patrik verkar lika känslostyrd han.

Tack, det är de som är så jävla synd.
Han och Lamotte och andra har i grunden ganska bra plattformar och en möjlighet att påverkad vad de vill, men de sänker sig till sådan jävla låg nivå att det är sanslöt. Värsta är alla jävla "lögner" om att de får mota mobbning och annat när de egentligen bara får rättfärdiga kritik (Om än den bara är oppurtunistisk kritik)

Han säger ex att S.Wolters följare attackerar hans följare, vilket är lögn men istället skriver han själv sådant här.
https://forumbilder.com/images/2021/02/17/hmmm.png

Känns som Patrik tror han har åtalsimmunitet bara för han slås för en god sak och därmed har rätt att vräka ur sig vad som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in