2021-02-17, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetongBuketten
*Använder en konstnärs bild utan godkännande, i sitt eget syfte för att lägga sin egen innebörd i budskapet.

*Blir tillsagd av konstnären att plocka ner bilden av upphovsrättsskäl, vilket han ignorerar.

*Får fler argument av fler människor på insta varför han ska ta bort bilden, vilket han ignorerar.

*Bilden plockas bort av insta. själva.

*Då tycker han att alla är batikhäxor som stödjer pedofili.

Det enda man tänker är hur vansinnig han framstår.

Batikhäxor med raka luggar, är vänstervridna, knullar afghaner och kramar pedofiler. Det är de epitet han ger alla som på något sätt argumenterar med honom. Dessutom förminskar han alla med div. Lilla gumman kommentarer 🤯🙄

Vet inte vad som hänt men nu bränner han broar på löpande band
Citera
2021-02-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Berätta gärna vad du bygger det på. Du ger åtminstone intryck av att ha extremt dålig koll. Börja med att googla Patrik Sjöberg och doping/dopning.

Och du kan ju börja googla Kapten Klänning och feminism. Ganska vanligt att folk som utåt sett brinner för en specifik fråga agerar helt motsatt i hemlighet. Kapten Klänning brann för feminism, genus etc.... Sedan våldtog han småtjejer.

Att Sjöberg sysslat med substanser förstår varenda kotte. Fråga bara hans idrottarkollegor.

Och nu senast när han krockade med bilen och kom med en hjärndöd bortförklaring, som till och med en 10-åring skulle genomskåda.

Nejdu. Jag litar inte ett ord på vad den mannen säger.
Citera
2021-02-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Att Sjöberg sysslat med substanser förstår varenda kotte. Fråga bara hans idrottarkollegor.

Du yrar i nattmössan. Rent trams att han skulle ha dopat sig under karriären. Alla här som har åldern inne vet att det är bullshit.

Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
När vi talar om Sjöbergs doping så handlar det inte om hans aktiva idrottskarriär utan hans nya ”gymkarriär”.

Varför så detaljlös i ditt svar? Kan det vara så att inte heller du vet någonting angående detta?
Senast redigerad av Ville815 2021-02-17 kl. 17:56.
Citera
2021-02-17, 18:35
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Batikhäxor med raka luggar, är vänstervridna, knullar afghaner och kramar pedofiler. Det är de epitet han ger alla som på något sätt argumenterar med honom. Dessutom förminskar han alla med div. Lilla gumman kommentarer 🤯🙄

Vet inte vad som hänt men nu bränner han broar på löpande band

En blir helt tossig på hans misogyna attityd ju. Härskartekniker och rubbet liksom. Såg tyvärr hans hat på insta, så verdervärdigt.
Citera
2021-02-17, 19:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Du yrar i nattmössan. Rent trams att han skulle ha dopat sig under karriären. Alla här som har åldern inne vet att det är bullshit.

Varför så detaljlös i ditt svar? Kan det vara så att inte heller du vet någonting angående detta?

Vore ju tråkigt om han tar anabola. Särkilt om han skulle få ett återfall med alkoholen. Kombinationen är livsfarlig och slutar alltid i en krasch där utövarren inte har en aning om vad som hänt. Men å andra sidan tycker jag inte han ser speciellt krallig ut. Vad skulle han tjäna på att ta anabola om han bara tränar för sin egen skull?
Citera
2021-02-17, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vore ju tråkigt om han tar anabola. Särkilt om han skulle få ett återfall med alkoholen. Kombinationen är livsfarlig och slutar alltid i en krasch där utövarren inte har en aning om vad som hänt. Men å andra sidan tycker jag inte han ser speciellt krallig ut. Vad skulle han tjäna på att ta anabola om han bara tränar för sin egen skull?
Nej, steroider och alkohol slutar ytterst sällan i en krash och minnesförlust. Men det är ju den bilden slaskpressen gärna vill få er att tro.

Förövrigt tycker jag inte det ser ut som att Patrik pysslar med steroider. Han ser på tok för klen ut för det.
Citera
2021-02-17, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Nej, steroider och alkohol slutar ytterst sällan i en krash och minnesförlust. Men det är ju den bilden slaskpressen gärna vill få er att tro.

Förövrigt tycker jag inte det ser ut som att Patrik pysslar med steroider. Han ser på tok för klen ut för det.
Varför skulle han bli eller ens vilja bli en biff? Han var lång och smal innan, nu är han så pass mycket större att man undrar om det är något utöver naturligt ökande.
Citera
2021-02-17, 21:01
Medlem
Det var någon förvirrad människa tidigare i tråden som drog in hans ålder i det hela. Som om det inte kunde bli mer irrelevant att han snart är en "56-årig gubbe". Det är väl knappast någon skillnad på att han gjorde det nu. Eller att han gjort det när han var 45 eller 25 för den delen.
Citera
2021-02-17, 21:11
Avslutad
Citat:
Varför skulle han bli eller ens vilja bli en biff? Han var lång och smal innan, nu är han så pass mycket större att man undrar om det är något utöver naturligt ökande.
Vem har sagt att han vill bli en biff? Är det något fel i att människor går till gymmet och lyfter skrot för att må bra? I skvallertrådar tenderar pöbeln tillslut att se det dåliga i precis allt deras hackkyckling gör. Inte ens gå till gymmet är ok längre. Patetiskt!

Om du vill veta vilken offentlig snubbe som trycker anabola så ögonen nästan ploppar ur skallen, så ta en titt på Jan Emanuel Johansson, så ser du skillnaden.
Citera
2021-02-17, 21:23
Medlem
Copiadyos avatar
Alltså oavsett om man är vänstervriden eller maxnazi så är det ju otroligt vad fan karln sysslar med just nu, har han fått en stroke eller pre demens?
Det är så pinsamt att se hur han svingar mot folk som egentligen bara värnat om upphovsrätten, hur kan någon stötta hans evigt tjatande om rakluggar?
Citera
2021-02-17, 21:24
Medlem
Citat:

Citat:
Vem har sagt att han vill bli en biff? Är det något fel i att människor går till gymmet och lyfter skrot för att må bra? I skvallertrådar tenderar pöbeln tillslut att se det dåliga i precis allt deras hackkyckling gör. Inte ens gå till gymmet är ok längre. Patetiskt!

Om du vill veta vilken offentlig snubbe som trycker anabola så ögonen nästan ploppar ur skallen, så ta en titt på Jan Emanuel Johansson, så ser du skillnaden.

Du tycker han ser för klen ut, jag påpekar att han ser så pass större ut att man undrar om det är endast på naturlig väg. Har du sett hur smal han varit?

Att du drar slutsatsen att jag menar att det är fel att gå till gymmet är bara trams från dig.

Du motsäger dig själv dessutom när du menar att Jan Emanuel trycker anabola så att ögonen nästan poppar ut. Dessutom vet nog varken du eller jag hur mycket och ofta någon av dem går till gymmet så återigen finns en vilja/intention om hur stor man vill bli.

Återigen - varför skulle Sjöberg vilja se ut som Johansson. *retorisk fråga.
Citera
2021-02-17, 21:31
Avslutad
Citat:
Du tycker han ser för klen ut, jag påpekar att han ser så pass större ut att man undrar om det är endast på naturlig väg. Har du sett hur smal han varit?

Att du drar slutsatsen att jag menar att det är fel att gå till gymmet är bara trams från dig.

Du motsäger dig själv dessutom när du menar att Jan Emanuel trycker anabola så att ögonen nästan poppar ut. Dessutom vet nog varken du eller jag hur mycket och ofta någon av dem går till gymmet så återigen finns en vilja/intention om hur stor man vill bli.

Återigen - varför skulle Sjöberg vilja se ut som Johansson. *retorisk fråga.

Ja, han ser för klen ut för att det ska vara uppenbart att han använder steroider.

Om du inte kan se när det är uppenbart att någon trycker anabola, så har du inget intresse av att gymma. Jag kan till 100% säga att Jan Emanuel använder steroider, för det är uppenbart.

Patrik har varit lite småkrallig ett bra tag och han har under lång tid sagt att han mår bra av att gymma. Han har faktiskt varit lite större tidigare.

Det enda orosmomentet är att han verkar hänga med Jan Emanuel och Roddy, så då finns det en liten risk att han kanske känner för att använda han med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in