Vild gissning är han Edvin Törnblom (?) som poddar med Johanna Nordström. Han har en egen podd som heter "välkommen ut" som avhandlar att just "komma ut"
Peddo har blivit megalomanisk
Killen tror på fullaste allvar att han har en chans på Tess.
Blir så kul höra "du är en jättefin kille men jag tycker om dig som en jättebra vän".
Killen går in i dvala igen.
Jag har aldrig sagt att han är pedofil?!?!? Det är det DU som sagt.
Jag? Överdriva? Skulle aldrig hända. Du om någon vet det.
ge han en chans då, han är snäll. jag kan till o med sträcka mig till att JA han har en liten sliskig aura men med ett gott hjärta och lätt att bli missförstådd.
Eftersom produktionen inte kan låta livesändingen gå obevakad ifall något oförutsett händer och går ut live, så börjar jag ana att dessa frekventa avbrott handlar om bl.a. toalettbesök av de i produktionen som bevakar huset...
Peddo har blivit megalomanisk
Killen tror på fullaste allvar att han har en chans på Tess.
Blir så kul höra "du är en jättefin kille men jag tycker om dig som en jättebra vän".
Killen går in i dvala igen.
ge han en chans då, han är snäll. jag kan till o med sträcka mig till att JA han har en liten sliskig aura men med ett gott hjärta och lätt att bli missförstådd.
Han sumpade tyvärr sin chans hos mig redan i PH. Har extremt svårt att komma över att han försökte använda sig av "" för att tjejer skulle ligga med honom. Vet inte om någon som guilttrippar och tjatar (oavsett om tjejerna är 17 år yngre eller 17 år äldre) har ett så gott hjärta tbh...