2021-02-18, 00:55
Medlem
Haha otippat att Joel lyssnar på Ursäkta.

Det har man ju HÖRT... när han PRATAR.
2021-02-18, 00:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Förresten tidigare idag pratade Joel om en person som hängde ut Joel och påstod att hans komma ut-reaktion var fejk osv.

En person som tydligen är gay och har en podd. Joel hade tydligen skit på honom och skulle släppa det senare.

Vem är detta?

Det var t o m en journalist från Aftonbladet, men jag har ingen aning om vem det skulle vara.
2021-02-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Okej, lite orten-gansta då med andra ord? "Du ska inte säga åt mig vad jag ska göra". Lita alkohol och den sanna sidan visar sig. Nardos är inte så dum " det är de tysta man ska akta sig för".

Men snälla herregud så illa var det inte. Han hade kommit ut ur duschen gick in i sovrummet och skulle ta på sig, sen ja han pratade med tjejerna där inne. Men det personen säger där uppe är oerhört överdrivet.
2021-02-18, 00:58
Medlem
HatarIslams avatar
Haha Pontus bara stiger i graderna. Han är rolig som fan.
2021-02-18, 00:59
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha otippat att Joel lyssnar på Ursäkta.

Det har man ju HÖRT... när han PRATAR.

Var det sliskigt av Jeppe att låna ut kalsonger till Joel?
2021-02-18, 01:00
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var t o m en journalist från Aftonbladet, men jag har ingen aning om vem det skulle vara.

Jaha. Finns väl bara en då. Tobbe Ek?
2021-02-18, 01:02
Medlem
Citat:
Förresten tidigare idag pratade Joel om en person som hängde ut Joel och påstod att hans komma ut-reaktion var fejk osv.

En person som tydligen är gay och har en podd. Joel hade tydligen skit på honom och skulle släppa det senare.

Vem är detta?

Vild gissning är han Edvin Törnblom (?) som poddar med Johanna Nordström. Han har en egen podd som heter "välkommen ut" som avhandlar att just "komma ut"
2021-02-18, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Var det sliskigt av Jeppe att låna ut kalsonger till Joel?
Du kanske ska sluta anklaga folk för att fiska röster åt Peddo när du gör allt för att försvara Fröidh?!

Säger du emot allt jag säger bara för skojs skull?
2021-02-18, 01:03
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaeppsargen
Vild gissning är han Edvin Törnblom (?) som poddar med Johanna Nordström. Han har en egen podd som heter "välkommen ut" som avhandlar att just "komma ut"

Tänkte på honom först men nyss sa Joel att han älskar Edvin och Johanna Nordström.
2021-02-18, 01:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jaha. Finns väl bara en då. Tobbe Ek?

Vet inte alls vem det är..
2021-02-18, 01:05
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du kanske ska sluta anklaga folk för att fiska röster åt Peddo när du gör allt för att försvara Fröidh?!

Säger du emot allt jag säger bara för skojs skull?

Har försvarat honom i typ 3 inlägg där han anklagas för att vara en pedofil. En ganska grov anklagelse.

Överdriv inte för att vinna låtsaspoänger. Fröidh är inte ens i min topp 5
2021-02-18, 01:05
Medlem
Citat:
Tänkte på honom först men nyss sa Joel att han älskar Edvin och Johanna Nordström.

Haha, garanterat inte han då. Första gaypoddaren jag kom på och någon skrev att han lyssnar på deras podd, så la ihop ett plus ett.

Tobbe Ek närmare då som skrivits ovan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in