2021-02-18, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Emilie är misstänktsam mot Jesper, bra tjej med bra instinkter det där.
Jävligt het brud det där.
2021-02-18, 00:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Gillar bättre när du försvara Ponny.
Syftar inte på bara det här, hela hans approach är slisk. Och jag har såklart i bakhuvudet att han försökte guilttrippa en 17 år yngre tjej till att knulla med honom i PH, så allt jag ser är att han försöker hitta vägar att ligga med yngre tjejer.

Är du också 45 (eller vad han nu är)? Är det någonting du inte berättat för mig?
Om ja, då är du ett slisk. Om nej, då är du också ett slisk.

Jag kanske är äldre än så, Bäjby!
2021-02-18, 00:48
Medlem
HatarIslams avatar
Nu kom det fram. Pedram visade i sitt samtal med Judith att han är den största skitsnackaren i huset.
2021-02-18, 00:48
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Bara i Sverige denna åldersfixering är så brutal.

OM en 17 årig tjej väljer att knulla en gubbe är det upp till henne.

När jag är gammal ska jag också ligga med yngre. Vem fan bryr sig?

Sant är det frivilligt så vad är det att hetsa upp sig över.
2021-02-18, 00:49
Bannlyst
Är det en ny deltagare lr är det Therese lr Emelie osminkad som sitter o käkar 😱😱😱😱😱😮
2021-02-18, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad sa/gjorde han? Han avkrävde nyss Therese en bikt imorgon iaf tror jag.
Han var i sovrummet och bröt mot reglerna 4-5 gånger när han pratade utan mic, sen sa bb rösten, pedram sista varningen sluta upp genast med att bryta mot reglerna sen blev han inkallad i bikten, han ville väl flasha för brudarna (steph o tess i sovrummet) sen skämtade han om att kasta micken mot kameran, herregud!!
2021-02-18, 00:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Emelie är sneaky....
Dock är det Pedram el Nardos jag vill ha just nu.

Delar helt din uppfattning!
2021-02-18, 00:52
Medlem
Contragulationss avatar
Simon somnar inte förrän 06.00 vanligtvis, igår var det alltid vid 04.

Har någon den uppdaterade simonlistan?
2021-02-18, 00:53
Medlem
xrlpyts avatar
Joel och Emilie nojar fortfarande om att Pontus och Jesper skulle vara mullvadar med extra makt ...
2021-02-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Han var i sovrummet och bröt mot reglerna 4-5 gånger när han pratade utan mic, sen sa bb rösten, pedram sista varningen sluta upp genast med att bryta mot reglerna sen blev han inkallad i bikten, han ville väl flasha för brudarna (steph o tess i sovrummet) sen skämtade han om att kasta micken mot kameran, herregud!!

Sicken tuffing han är.
2021-02-18, 00:54
Medlem
__Alez__s avatar
Förresten tidigare idag pratade Joel om en person som hängde ut Joel och påstod att hans komma ut-reaktion var fejk osv.

En person som tydligen är gay och har en podd. Joel hade tydligen skit på honom och skulle släppa det senare.

Vem är detta?
2021-02-18, 00:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Okej, lite orten-gansta då med andra ord? "Du ska inte säga åt mig vad jag ska göra". Lita alkohol och den sanna sidan visar sig. Nardos är inte så dum " det är de tysta man ska akta sig för".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in