Skriv till mig i PM istället så slipper folket här lida av vårat tjafs. Det här är sista gången jag svarar på en av dina kommentarer inom detta ämne.
Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Felet du sa var att du antog att skidskyttarna inte kan slå Johaug på distans - det vet du inget om,
Återigen för tredje gången, det har jag inte alls sagt. Vart fan får du all skit ifrån, du yrar som få jag skådat innan. Jag skrev att det inte fanns många skidskyttar/längdskidåkare som skulle kunna slå Johaug.
Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
det är en felaktig antagelse gjord i syftet att exemplifiera att Stina skulle vara bättre i grunden åkmässigt än de bästa skidskyttarna med högre kapacitet osv. Här har det ju än så länge varit facit att Nilsson är ganska mycket sämre än skidskyttarna i kapacitet.
Och mer skitsnack, vilket överraskning... Kan du peka ut vid något tillfälle i min kommentar där jag sa att Stina i grunden är åkmässigt bättre än de bästa skidskyttarna? Nej det kan du inte för du bara snackar skit och lägger ord i min mun som jag aldrig yttrat. Dock är det nu du som felaktigt antar att Stina Nilsson är mycket sämre än skidskyttarna i kapacitet, hon har bästa åktider i IBU-cupen och har inte testats i världscupen än mot de bästa så jag repeterar vad du precis sa till mig - det vet du inget om.