2021-02-17, 06:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Därför att han är en burdus otrevlig djävel så klart. Samma sort som Jan E och Frank och Clark och Svarten med flera. En alkoholiserad hebefil med. Gnälla hallå sätt igång och jobba som vanligt folk får göra.

Hebefil för att han varit ihop med en 21 åring ? Nu får du väl ta och ge dig.
Citera
2021-02-17, 10:43
Medlem
Patrik kämpar på med att göra det omöjligt för varje seriös organisation eller företag att stödja HSBs arbete mot pedofili
Citera
2021-02-17, 10:45
Medlem
Pedofili ska det stå INTE HSB 🤣
Citera
2021-02-17, 10:49
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
"Världsrekordet i höjdhopp utomhus innehas för herrar av kubanen Javier Sotomayor på 2,45 meter"

Hade kunnat lägga till valfri hånande smiley här...

Jag tänkte i Sverige, men förstår nu att jag kunde skrivit tydligare vad jag menade.
Citera
2021-02-17, 10:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag tänkte i Sverige, men förstår nu att jag kunde skrivit tydligare vad jag menade.

Ja hans svenska rekord lär stå sig i 100 år!
Citera
2021-02-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Så du tycker det är ok med doping?

Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
En alkoholiserad hebefil med.

Här två uppseendeväckande påståenden som fortfarande väntar på sin förklaring.

De som kommer med sådana här anklagelser men sedan aldrig förklarar vad de menar borde hållit käft från början.

För nytillkomna så har Patrik genom åren varit en hårdför kritiker av idrottare som dopar sig och han var själv ett pedofil-offer.
Senast redigerad av Ville815 2021-02-17 kl. 11:43.
Citera
2021-02-17, 11:53
Medlem
Hirvis avatar
Alltså jag tycker stundtals Patrik varit en frisk fläkt i mediebruset, i synnerhet hans pikar mot Stefan Holm.
Jag gillar även att han kört lite mer raka rör, att han är svag för livets goda men ändå var bäst i världen etc.

Men han är så jävla cringe på internet och han är så jävla fel ute. Han har ju bara fel hela tiden och håller på och hetsar i onödan, riktigt omoget och tråkigt.
Citera
2021-02-17, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Alltså jag tycker stundtals Patrik varit en frisk fläkt i mediebruset, i synnerhet hans pikar mot Stefan Holm.
Jag gillar även att han kört lite mer raka rör, att han är svag för livets goda men ändå var bäst i världen etc.

Men han är så jävla cringe på internet och han är så jävla fel ute. Han har ju bara fel hela tiden och håller på och hetsar i onödan, riktigt omoget och tråkigt.

Patrik har alltid burit på ett mörker. Det märktes redan under hans karriär. I intervjuer fanns en bitter tagg bakom nästan varje svar, men då var det ju ingen som förstod vad han gick igenom bakom kulisserna. Så man såg honom mest som en omogen bråkstake.

Det är först på senare år sanningen har kommit fram om vilket helvete han befann sig i och vilka traumatiska minnen han tvingas bära på i resten av sitt liv.
Citera
2021-02-17, 13:03
Medlem
Ap-ungens avatar
Man har ju det senaste år, minst, sett förfallet ske... Personerna och auran han har kring sig själv och sitt "projekt" är ju allt annat än sympatiskt. Jag såg detta komma lååååånga vägar. Och det behöver man absolut inte vara klok för att se.

Herregud vad han har tappat det nu. Jag har tragiskt nog suttit klistrad vid kommentarerna under hans inlägg men vafan - det är ju coronatider....
Citera
2021-02-17, 13:09
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Här två uppseendeväckande påståenden som fortfarande väntar på sin förklaring.

De som kommer med sådana här anklagelser men sedan aldrig förklarar vad de menar borde hållit käft från början.

För nytillkomna så har Patrik genom åren varit en hårdför kritiker av idrottare som dopar sig och han var själv ett pedofil-offer.

Klart han har dopat sig! Ser ju vem som helst.

Han har noll, exakt noll, rent mjöl i påsen. Förr var det ju åtminstone ladd

Sen att det finns ett par inbitna loosers till supporters till nollan betyder ju inte att något han gör är äkta eller sant.
Citera
2021-02-17, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Klart han har dopat sig! Ser ju vem som helst.

Berätta gärna vad du bygger det på. Du ger åtminstone intryck av att ha extremt dålig koll. Börja med att googla Patrik Sjöberg och doping/dopning.
Citera
2021-02-17, 13:57
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Berätta gärna vad du bygger det på. Du ger åtminstone intryck av att ha extremt dålig koll på Patrik Sjöberg.

Dålig koll? Gud ja. Tacka fan för det

Bygger det på hans nuvarande beteende, hur stor han blivit på förhållandevis kort tid, miljön han rör sig i och människorna han beblandar sig med samt hans allmänt OTROLIGT sunkiga personlighet.

Jag kan givetvis ha fel angående dopingen och du är välkommen att berätta själv vad du känner till för att motbevisa min tes!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in