2021-02-17, 15:12
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havarti
Kommer Víncent att straffa?
Han var inte nöjd, så något straff blir det säkert.
Kanske kommer med sin traktor och visar upp vad de fått, om de inte druckit upp allt vin!
Citera
2021-02-17, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Karin är så bitchig som bara en tjej kan vara... Helvete vilken taskig attityd.
Jag fattar att Jennifer är på dåligt humör som blir ensam kvar när dom övriga 3 hon bott med ett tag försvinner och hon får vara kvar. Speciellt med det sällskapet hon fick.

Phillip ändå... Vilken jävla härlig människa. Alltid glad och trevlig.
Karin har man verkligen fått se nya sidor av. Snipig och oempatisk. Hon har inte minsta förståelse för att Jennifer blir deppig av att fastna på Torpet. Karin är en tvättäkta narcissist. Verkar vara flera som har upptäckt det.

Phillip är absolut en favorit, liksom Allan. Bland tjejerna Helena o Jennifer.
Citera
2021-02-17, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Får hålla med dig angående detta med djuren och Allan samt att han arbetar på duktigt. Helena är duktig med och räds inte att ta i både med djur och arbetar på bra. Att Allans humör tröt förut fanns det väl orsak till men det verkar flyta på bättre nu i gruppen sedan vissa har försvunnit - även Henrik verkar gladare och tillfreds.

På Torpet verkar stämningen helt klart sämre numera.
Jag fattar inte att nån kan ta illa upp av Allan's kortvariga utbrott. Han ryar till, sen är det över. Och sen ber han om ursäkt. Är det bättre att folk går och surar och snackar skit bakom ryggen på andra, på passiv-aggressivt manér? Jag tar 10 ggr hellre ett utbrott och sen är man goda vänner igen, än Märys o Karins snipighet och skitsnackande.
Citera
2021-02-17, 17:29
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Karin har man verkligen fått se nya sidor av. Snipig och oempatisk. Hon har inte minsta förståelse för att Jennifer blir deppig av att fastna på Torpet. Karin är en tvättäkta narcissist. Verkar vara flera som har upptäckt det.

Instämmer verkligen i det du har skrivit om dessa deltagare. Vi får väl hoppas att det blir någon förändring på Torpet och på Farmen efter Gårdskampen (att det blir ombyte/rotation på deltagare) och även efter Tinget nu på Söndag - vem som nu månde åka ut.
Citera
2021-02-17, 17:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag fattar inte att nån kan ta illa upp av Allan's kortvariga utbrott. Han ryar till, sen är det över. Och sen ber han om ursäkt. Är det bättre att folk går och surar och snackar skit bakom ryggen på andra, på passiv-aggressivt manér? Jag tar 10 ggr hellre ett utbrott och sen är man goda vänner igen, än Märys o Karins snipighet och skitsnackande.

Ja jag fattar inte heller varför folk tar illa upp av Allans rakhet. Hellre rak och direkt än att larva runt och irritera sig - rensa luften har ingen dött utav kan jag tycka.
Citera
2021-02-17, 17:33
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Agree, Allan verkar vara en hyvens kis.
Min favve just nu.
Citera
2021-02-17, 19:16
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Agree, Allan verkar vara en hyvens kis.
Min favve just nu.

Instämmer. Gillar att Allan är rak och ärlig utan att vara elak.

Citera
2021-02-17, 19:21
Medlem
Allan! 🐰✊
Citera
2021-02-17, 19:22
Medlem
Citat:

Beror på. I den situation de är i, isolerade och pressade så krävs det kanske inte så mycket för att man ska ta illa vid sig om någon ryter och har sig för det lilla minsta. Tar det nog annorlunda än om det varit i "riktiga livet". Jag te.x. var länge väldigt känslig och blev ledsen och tog åt mig om någon röt eller skällde på mig. Jag blev som barn mobbad av min styvmor som skällde på mig och kastade saker omkring sig, det gjorde mig skygg och konflikträdd och överkänslig för bråk, även om det inte involverade mig.

Dock är det kul med drama, och denna säsongen är sjukt mesig. I detta avseende saknar jag mary
Citera
2021-02-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Beror på. I den situation de är i, isolerade och pressade så krävs det kanske inte så mycket för att man ska ta illa vid sig om någon ryter och har sig för det lilla minsta. Tar det nog annorlunda än om det varit i "riktiga livet". Jag te.x. var länge väldigt känslig och blev ledsen och tog åt mig om någon röt eller skällde på mig. Jag blev som barn mobbad av min styvmor som skällde på mig och kastade saker omkring sig, det gjorde mig skygg och konflikträdd och överkänslig för bråk, även om det inte involverade mig.

Dock är det kul med drama, och denna säsongen är sjukt mesig. I detta avseende saknar jag mary
Ja, det var några år sedan var drama och tjafs i en farmen säsong.
Citera
2021-02-17, 19:50
Medlem
Vanstertrollets avatar
Wow, verkligen dålig tajming för Henrik att hamna på torpet med bara en gårdskamp kvar att komma tillbaks på.
Citera
2021-02-17, 19:52
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:

Men hon verkar ha fina pattar när hon gick i bikini.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in