2021-02-16, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur många gånger ska jag upprepa att det inte är huden, det är kraniets-form över ögat, är jag nästan 100 % säker på

Ögonen syns ju knappt, det kan inte vara kraniets form. Se bildexempel.

https://www.bildtagg.se/bild/b4s1uca036gswyn8wxioemw
Citera
2021-02-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossa-nova
Ögonen syns ju knappt, det kan inte vara kraniets form. Se bildexempel.

https://www.bildtagg.se/bild/b4s1uca036gswyn8wxioemw
Den bilden påminner om en dålig tuschpenna? 😬
Citera
2021-02-16, 19:45
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Det snackades mycket om den asiatiska tjejen i nedvärderande termer. Likaså om Phillip på grund av hans hudfärg. Men Jennifer som har tydliga spår från Mongoliet ser man som ett sexobjekt? Är det bara 12-åringar här?

Ja, hon ser lite mongo ut, sur och tvär också! Nej tack! Och jobbar som plit för småpengar! Ett riktigt skitjobb endast med krav på godkända gymnasiebetyg.
Senast redigerad av HVIT. 2021-02-16 kl. 19:51.
Citera
2021-02-16, 19:46
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Det snackades mycket om den asiatiska tjejen i nedvärderande termer. Likaså om Phillip på grund av hans hudfärg. Men Jennifer som har tydliga spår från Mongoliet ser man som ett sexobjekt? Är det bara 12-åringar här?
Haha, vet inte om Mongol, men hon är jävlar i mig inte attraktiv! 😂
Citera
2021-02-16, 20:01
Medlem
Allan verkar vara den som engagerar sig mest i både grisarna och fåren. Känns just nu som den mest komplette deltagaren, trots hans dåliga humör, och det tycker jag är ett viktigt kriterium för att vinna. Bästa tjej hittills är Helena.
Citera
2021-02-16, 20:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Allan verkar vara den som engagerar sig mest i både grisarna och fåren. Känns just nu som den mest komplette deltagaren, trots hans dåliga humör, och det tycker jag är ett viktigt kriterium för att vinna. Bästa tjej hittills är Helena.

Får hålla med dig angående detta med djuren och Allan samt att han arbetar på duktigt. Helena är duktig med och räds inte att ta i både med djur och arbetar på bra. Att Allans humör tröt förut fanns det väl orsak till men det verkar flyta på bättre nu i gruppen sedan vissa har försvunnit - även Henrik verkar gladare och tillfreds.

På Torpet verkar stämningen helt klart sämre numera.
Senast redigerad av CS128 2021-02-16 kl. 20:14.
Citera
2021-02-16, 20:16
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Haha, vet inte om Mongol, men hon är jävlar i mig inte attraktiv! 😂

Håller med, men främst älskar jag din avatar. Känner mej så ganska ofta!
Citera
2021-02-16, 21:57
Medlem
Faukess avatar
Karin är så bitchig som bara en tjej kan vara... Helvete vilken taskig attityd.
Jag fattar att Jennifer är på dåligt humör som blir ensam kvar när dom övriga 3 hon bott med ett tag försvinner och hon får vara kvar. Speciellt med det sällskapet hon fick.

Phillip ändå... Vilken jävla härlig människa. Alltid glad och trevlig.
Citera
2021-02-16, 22:51
Medlem
Streethouses avatar
Vinnaren i Farmen 2021 presenteras inom kort i Farmen späckulerar-gruppen fb.
Citera
2021-02-17, 00:21
Medlem
Robin tyckte slakten var "skitkul"... 🤔
Citera
2021-02-17, 13:58
Medlem
Redladys avatar
Avsnitt 27
Storbonden som tvingas till en bekännelse som gör Wincent både chockad och besviken.

På festen drack deltagarna upp ALLT vin de tillverkade, förutom det som köptes på marknaden!
Det var ju inte färdigt!Kanske därför en och annan såg lite trött ut dagen efter.
Halvjäst vin!!!
Citera
2021-02-17, 14:30
Medlem
Havartis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Avsnitt 27
Storbonden som tvingas till en bekännelse som gör Wincent både chockad och besviken.

På festen drack deltagarna upp ALLT vin de tillverkade, förutom det som köptes på marknaden!
Det var ju inte färdigt!Kanske därför en och annan såg lite trött ut dagen efter.
Halvjäst vin!!!

Kommer Víncent att straffa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in