Citat:
Ursprungligen postat av
RepublikenTaiwan
Så funkar det i Putin-Rysslands trollfabriker, där alla småtroll och småtomtar måsten följa den stora horbocken Putins påbud, och skriva precis såsom han vill.
Men i väst har vi demokrati och yttrandefrihet. Varje individ skriver sin egen åsikt.
Just det!

👍
Och därför borde putinisterna lära sig att älska sanktionerna, och att be om fler, som jag redan skrivit ovan.
Du har ingen koll alls på sociala medier i Putin-Ryssland. Där kallas den stora horbocken i Gremlin för alla möjliga epitet hela tiden. Varje ryskt småtroll och småtomte skriver nämligen sin egen åsikt, de lyder inga påbud från den stora horbocken. Jag är faktiskt förvånad att du över huvud taget sitter och horar i det här forumet, när du uppenbarligen inte kan något om Ryssland. Jag skriver t.ex. inget om den där horiga lilla kinesiska provinsen i Stilla havet, vars horiga namn du använder som horbocksavatar.
Sanktionerna på Ryssland är ren diskriminering och drivs av antidemokratiska särintressen som oljebolag i Gulfdiktaturer (huvudsponsorer av t.ex. Atlantic Council som leder propagandan mot t.ex. Nord Stream 2). Som framgår ofta i detta forum är sanktionerna mot Ryssland också ett utslag för rasism i väst. Det finns därför ingen anledning för ryssarna att älska sanktionerna, utan man bör pissa på dem, underminera allt stöd för dem i väst och förödmjuka och exponera sådana som dig och andra skogsvarelser från NATO:s fabriker som får betalt för att propagera för dem. Det är mer en moralisk fråga än en ekonomisk. Det bör ständigt framhållas att sanktionerna är oetiska och att de har totats ihop av inkompetenta diktatorkramare och hycklare.
Om sådana som du trots allt vill försvara sanktionerna så är som sagt mitt råd att du försöker att ljuga mindre och tala lite tystare om att du är en hycklare. Lämpligtvis bör du ta bort ditt trams/offtopic-inlägg om att sanktioner bör prövas mot miljöeffekter efter 20 år, när du ändå vill att sanktionerna ska finnas kvar för tid och evighet oavsett vad Ryssland tar sig för. Annars tar ingen dig på allvar.